vrijdag 16 augustus 2013

ELF Baked Blushes - Pink Passion & Peachy Cheeky

Na mijn unboxing filmpje ben ik gelijk aan de slag gegaan met uitproberen van de nieuwe productjes. De eerste op mijn lijstje ? De baked blushes van ELF in de kleuren Passion Pink & Peachy Cheeky. Ik zeg het je : ik vind ze zo prachtig! De kleuren, hoe ze eruit zien... Echt een voltreffer in het assortiment van ELF. Natuurlijk moesten ze nog uitgebreid getest worden. Het verdict valt vandaag !



Qua uitzicht moet ik jullie niet meer vertellen hoe prachtig ik ze er vind uitzien. De ‘hoofdkleur’ met de andere kleur van lijnen er in : ze doen me echt een beetje denken aan MAC-producten. Zoals ik al zei, vond ik Peachy Cheeky lijken op MAC MSF in ‘Stereo Rose’. Na ze vergeleken te hebben, blijkt dat de ELF-versie toch ietsje lichter is van kleur. Maar zeker een aanrader als je ‘Stereo Rose’ niet in je bezit moest hebben !
 
 

Baked producten staan er wel om bekend dat ze niet al te veel pigment afgeven, maar wel glitterig zijn. Dit is ook zeker waar voor Pink Passion, daar komt echt amper kleur vanaf. Op onderstaande swatches heb ik echt de kleur moeten opbouwen (en met opbouwen, bedoel ik ook echt OPBOUWEN)  om de kleur op de foto goed te laten uitkomen. Een mooie glans geeft ‘ie wel, dus ik kan ‘em eventueel wel goed gebruiken als highlighter.
 
 

Peachy Cheeky is dan weer wel goed gepigmenteerd. Hij heeft ook wel wat glitter, maar deze stoort me niet want daardoor geeft hij me tegelijkertijd een mooie glans. Van deze ben ik dus een hele grote fan !
 
Al bij al kan ik wel zeggen dat het bijzonder fijne blushes zijn. Als de ene als blush niet werkt, kan je doordat ze wat glitter bevatten, ze toch als highlighter gebruiken. Voor een prijs van €4 zou ik ze zeker niet overslaan ! 
 
ELF Baked Blushes kan je vinden op www.eyeslipsface.be voor €4 per stuk. 
 
Wat vind jij van baked blushes? 
 
Stay gorgeous ! 
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten