woensdag 4 september 2013

Catrice Ultimate Shine Gel Colour Lipsticks

Catrice kwam een aantal weken geleden uit met zijn nieuw assortiment. Toen ik het persbericht kreeg, bewonderde ik het. Ik liep de lijst met nieuwe producten af en hey : er stond een nieuwe soort lipstick op ! Ze heetten de Ultimate Shine Gel Colour Lipsticks. Na de matte en de iets meer doorzichtige kleuren, kwam er een lipstick uit op gelbasis. Ik was benieuwd ! Eenmaal de nieuwe producten in de rekken lagen, spurtten ik naar mijn dichtstbijzijnde Kruidvat en nam er 3 mee.

 photo DSCN8087.jpg
 
Ik bracht de kleuren 'License to Pink', 'Don't Pink and Drive' en 'Red or Bad' mee. Je kan in totaal kiezen uit 8 verschillende kleuren.
 
De verpakking verschilt niet zo heel erg veel van de andere lipsticks van Catrice. De matte zitten in een zwart omhulsel, deze lipsticks zijn meer zoals de shine lipsticks die al te verkrijgen waren. Het enige verschil is (zoals je op de foto al kan zien) dat je een doorzichtige onderkant hebt.
 
 
Don't Pink and Drive - Red or Bad - License to Pink
 
Don't Pink and Drive is de lichtste van de 3. Deze kleur heeft een hoog Barbie-gehalte. Niet dat je er per sé zo zal uitzien als je 'em draagt, je kan de kleur op verschillende manieren wat feller of lichter maken !
 
Red or Bad is een mooie rode kleur. Normaal gezien ga ik altijd voor de roze of koraalkleuren, maar ik dacht deze keer eens uit mijn comfort zone te stappen. Met succes want de kleur is echt prachtig.
 
License to Pink is een kleur voor de echte durvers als je 'Don't Pink and Drive' maar wat te saai vind. Een roze kleur om 'u' tegen te zeggen.
 
De lipsticks zijn, zoals ik al zei, op gelbasis gemaakt waardoor ze niet zo heel erg gepigmenteerd zijn wanneer je ze voor het eerst opbrengt. Natuurlijk kan je ze opbouwen zodat de kleuren volledig tot hun recht komen. Ze geven een mooie glans af, net of je er al een lipgloss bovenop hebt aangebracht. Tijd voor de swatches op mijn lippen !
 
Don't Pink and Drive
 
Red or Bad
 
License to Pink
 
Ik vind de kleurtjes die ik gekocht heb heel mooi. Spijtig genoeg moet je wel een keertje meer over je lippen gaan om de kleur te krijgen die de lipstick weergeeft. Ze blijven niet zo heel lang zitten, een maaltijd overleven ze bijvoorbeeld niet. Wat ik wel een groot pluspunt vind, is dat de lipsticks je lippen niet uitdrogen. Top ! Heb je de lipstick eenmaal op en eet je of drink je niet gedurende een uur ? Dan krijg je een mooie stain die iets langer blijft zitten. Zo heb je toch nog een mooie kleur op je lippen zonder dat je het moet bijwerken.
 
De Catrice Ultimate Shine Gel Colour Lipsticks kan je krijgen bij o.a. Kruidat voor €3,99 per stuk.
 
Welke heb jij al in huis gehaald ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten