zondag 10 november 2013

NAKED 3 ?!

De oplettenden onder ons hebben het zeker al opgemerkt en gelezen : er is een NAKED 3 palet van Urban Decay onderweg ! Alle beautyliefhebbers staan nu te springen en te juichen (ja toch?). We hebben er al 2 zien voorbij komen, is deze 3de nu zoveel specialer ?

 

De NAKED 1 en 2 waren al een serieuze hype in Amerika. Stilletjes vloog deze hype ook over naar Europa. En hoe kan het ook anders ? De paletten zien er geweldig uit qua verpakking, de kleurtjes passen goed bij elkaar zodat je eigenlijk maar 1 palet nodig hebt als je eens op reis gaat, ... Maar er zit ook een grote 'MAAR' aan ... Voor ons Belgen is de verkrijgbaarheid maar povertjes. Ook de Noorderburen geraken er niet zo makkelijk meer aan, aangezien de Sephora's zijn verdwenen (hoera voor online bestellen en het winkelen in het buitenland !).
 
Wat maakt dit palet nu zo uniek ? De vorige paletten waren wat naar de neutrale bruine kant, dit palet is meer voor de mensen die wat van zacht roze en paars houden. Zeker ook naturel (NAKED ?) maar toch met een kleurtje. Dit palet spreekt mij dan ook erg aan !

 
Ik vind de kleuren er prachtig uitzien. Misschien een heel klein minpuntje is dat ik echt een hele donkere kleur mis.  Voor de rest is dit palet een pareltje.
 
Wat vind jij : een hebbeding ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke
 

3 opmerkingen:

  1. Ik ga akkoord, dit is echt een must-have :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er toch eens naar kijken moest ik in een frans filiaal van sephora zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik ook doen ! Enige probleem is daar geraken ... >.<

      Verwijderen