woensdag 1 januari 2014

2014 !

Happy New Year ! Allemaal genoten gisteren ? Ik alvast wel. Ik ben helemaal klaar voor een nieuw jaar (ook al was 2013 helemaal niet slecht!). 2013 was een fantastisch jaar : niet alleen heb ik een heleboel nieuwe mensen leren kennen, ook op het vlak van mijn blog heb ik een serieuze vooruitgang geboekt.

Maar een nieuw jaar, nieuwe goede voornemens. Benieuwd welke de mijne zijn ? Lees dan zeker even verder !


Het is altijd leuk om even terug te kijken welke voornemens ik afgelopen jaar heb waargemaakt. Dit waren ze :

'- Cliché maar slagen voor mijn 2de jaar universiteit. Ik wil echt door al mijn vakken door zijn, zodat ik een hele zomer niet aan school moet denken en ik alleen met mijn blog kan bezig zijn. Zo is het niet alleen wat rustiger voor mij, het komt jullie ook zeker ten goede.
 
- Meer tijd spenderen bij vrienden en familie. Ik heb het laatste jaar alleen mijn vrienden van school gezien zodat ik de vrienden buiten school wat heb verwaarloosd. Heel erg, I know, maar ik kon niet anders. Mijn lessenrooster was vorig jaar ongelooflijk druk en het eerste wat ik dan moet afschaffen mijn sociaal leven (haha, ik klink als een echte kluizenaar nu !). Daar moet dus ook dringend verandering in komen.
 
- Verder wil ik dit jaar nog een stukje van de wereld zien. Op reis gaan naar een land BUITEN de Benelux, zou geweldig zijn. Niet dat de Benelux geen leuke reisbestemmingen heeft, maar ik wil gewoon wat anders. Italië, Spanje, Amerika misschien ?

- Qua beautyvoornemens wil ik wat  beter aandacht schenken aan mijn huid. Niet dat ik het zo erg verwaarloosd heb, maar een beetje beter op de verzorging letten, kan nooit kwaad.
 
- Als laatste wil ook aan PfB wat veranderen. Misschien een nieuwe lay-out, wie weet wel mijn eigen domein ? Dat zou leuk zijn ! Tot die tijd sleutel ik nog een beetje verder aan de site en probeer hier en daar wat verbeteringen aan te brengen, zodat het leuker wordt voor jullie om PfB te bezoeken !'
 
Welke heb ik waargemaakt ? Voor mijn 2de jaar universiteit ben ik geslaagd, al had ik niet heel de zomer vrij. Ik had 2 herexamens, dus in augustus heb ik nog flink mogen leren. Het resulteerde wel in het slagen van die 2 examens dus ik was heel blij ! Verder heb ik geprobeerd om meer tijd te spenderen met vrienden & familie. Ik zeg wel 'geprobeerd' want dat is niet helemaal gelukt. Mijn agenda stond (en staat nog steeds) enorm vol met allerlei dingen die moeten gedaan worden. Dat stukje van de wereld zien, is me wel gelukt. Ik ben afgelopen vakantie een weekje naar Turkije geweest. Eerste keer vliegen, eerste keer buiten de Benelux. Het was de beste vakantie die ik al ooit mocht meemaken. Het zal moeilijk zijn om dat deze zomer terug te evenaren, maar ik ga mijn best doen ! De huidverzorging was ook dik oké want ik ontdekte vorig jaar de Facial Cleansing Brush van Boots nr. 7. Deze heeft me zo hard geholpen met het verbeteren van mijn huid ! Als laatste is er ook aan PfB gesleuteld geweest : de nieuwe lay-out stond op 1 september 2013 online.
 
Ik denk dat ik het al bij al nog niet slecht gedaan heb, toch ?
 
 
Mijn voornemens voor dit jaar :
- Mijn diploma van bachelor wil ik echt gehaald hebben dit jaar. Al 3 jaar zit ik er voor te zwoegen, dus dat papiertje mag nu wel eens aan mijn muur komen te hangen.
- Mijn blog nog wat professioneler maken. Mijn blog vraagt steeds meer tijd omdat ik perfectionistischer wordt. Zo heb ik al eens gezegd dat ik in een HD camera ga investeren. Misschien kan dat eindelijk dit jaar ?
- Ik wil wat meer gaan vloggen ! Ik kijk heel graag vlogs van andere mensen dat ik de kriebels begin te krijgen om het ook te doen. Vooral de 'Follow me Around' vlogs vind ik zo leuk om te bekijken ! Wat denken jullie : zal ik hier ook mee beginnen ?
 
Wat zijn jullie voornemens voor 2014 ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten