vrijdag 24 januari 2014

Q&A


Het is weer eens tijd voor een Q&A ! Ik heb een paar vraagjes verzameld die ik met veel plezier beantwoord voor jullie. Ik heb al een paar Q&A-blogposts gemaakt, dus denk je een vraag te hebben die ik al eens beantwoord heb ? Kijk zeker even bij het label 'Q&A' dat je aan de rechterkant van de site vindt. Let's go !

Ik heb last van heel pluizig haar, om dan nog maar te zwijgen over hoe elektrostatisch het is in de winter. Enig idee wat ik daartegen kan doen ?
Daar heb ik ook altijd last van als ik 1 ding niet doe in mijn hair care routine : een haarmasker gebruiken. Een haarmasker bevat vaak siliconen die je haar verzwaren. Als ik een haarmasker gebruik, is dat elektrostatische in mijn haar verdwenen. Zeker even het proberen waard !

Ik heb last van puistjes aan 1 kant van mijn gezicht. Ik gebruik nog steeds dezelfde gezichtsverzorgingsproducten maar ben wel onlangs overgeschakeld naar de MAC pro longwear foundation. Zou dat er mee te maken hebben ?
Dat klinkt inderdaad als een allergische reactie ! Er zit waarschijnlijk een ingrediënt in waar je niet zo goed tegen kan. Ik heb nog al van mensen gehoord dat ze onzuiverheden krijgen van MAC-foundations. Not fun ! Ik raad je aan om zeker te stoppen met die foundation. Probeer iets te gebruiken van tea tree in je gezichtsroutine. Dit reinigt en ontsmet de huid zodat je puistjes iets sneller verdwijnen.

Wat zou je allemaal kopen met €1.000.000 ?
Hoe toevallig, daar had ik het laatst nog over met de mama ! Ik zou het eigenlijk niet zo heel goed weten, klinkt gek hé ? Ik denk allereerst mijn reisje naar Amerika boeken waar ik al zo lang van droom met natuurlijk wat shopbudget inclus. Daarnaast zou ik ook een deeltje schenken aan een goed doel, zoals het kankerfonds bijvoorbeeld. Ik zit zelf in het onderzoek en heb wat naaste familieleden die al wat hebben meegemaakt, dus ik heb de gevolgen van kanker al van dichtbij mogen zien. Niets zo belangrijk dan proberen alle soorten kankers te verbannen, maar daar is dus wel onderzoek voor nodig. De rest gaat gewoon op het spaarboekje.

Welke muziek beluister je tegenwoordig?
De zomer begint stilletjes aan terug te komen in mijn hoofd (en het is nog maar januari!) dus alles met een zomers melodietje kan me tegenwoordig wel bekoren (lees : Inna & Martin Garrix).Ook ben ik helemaal into Sam Tsui en Kurt Schneider, zij maken fantastische covers op YouTube. Als je eens tijd hebt, moet ze maar eens opzoeken. Hieronder vind je mijn 2 favoriete songs van hen :

1. Mirrors



2. Shadow



Dat waren de vraagjes voor vandaag. Zit je nog met een paar vragen ? Laat ze achter bij de reacties of laat het me weten via mail of Twitter en wie weet komt jou vraag binnenkort aan bod!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten