woensdag 31 december 2014

Nog eventjes en dan ...

... zijn we weer een jaartje verder ! 2014 was een jaar om nooit te vergeten maar ik weet dat 2015 dat ook zal worden. Zo nostalgisch ik ben (haha !) heb ik eens door mijn foto's van het afgelopen jaar gescrolled en heb de leukste er even uitgehaald. Memory lane 2014, here it comes !



Januari. Ik startte 2014 ziek in bed. Mijn slokdarmspasmen staken voor de zoveelste keer de kop op en ik had er lichtjes genoeg van. 1 januari 2014 zal ik dus niet snel vergeten !


Februari. Een paar daagjes Londen, wat een te gekke ontspanning zo na de examens. Het was al mijn 3de keer maar ik krijg er nooit genoeg van. 


April. I love the 90's was schitterend. Ook al was ik toen wat ziek, ik wilde het voor geen geld van de wereld missen. Reden ? 5ive kwam ! Fan girl tot en met ! 



Juni. Examenperiode maar voor een keer gingen de boeken wat vroeger aan de kant want de Rode Duivels hadden onze steun nodig. 


Juli. Ik werd brunette ! Ik was mijn blonde haar wat beu en wilde iets anders om de zomer goed te starten. Wat een nieuwe haarkleur toch kan doen ! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en heb er al vele complimenten over gekregen. Voorlopig blijf ik dus een brunette !


Augustus. Mijn jaarlijkse BBQ kwam eraan, iets waar ik altijd heel erg naar uit kijk. De dag op voorhand begin al met te koken omdat het anders een gekkenhuis is de dag zelf. Reminder aan mezelf : deze oreo cheesecake moet ik nog eens maken, te lekker !


September. Een week Mallorca, toch wel het hoogtepunt van heel het jaar. Ik zag er zo naar uit om eens een weekje gewoon wég te zijn en plezier te maken onder vriendinnen (wat zeker gelukt is!). Aah, wish we could go back ...


Oktober. Halloween ! Ik deed mee aan een Halloweentocht in de buurt en at van deze lekkere cakejes ...


November. De start van de stage maar ook ... Enrique Iglesias & Demi Lovato ! Mijn tickets had ik al in juni besteld, als traktatie omdat mijn examens zo goed waren geweest. Was ik blij dat ik dat gedaan had ! Ik heb me echt supergoed geamuseerd.

December. Ik rondde mijn stage af op de Forensische Genetische afdeling van het UZ Leuven. Wat was het daar fijn ! Zo'n toffe mensen leren kennen en zoveel bijgeleerd, dat allemaal op 5 weken tijd. 

Natuurlijk zijn er ook andere leuke dingen gebeurd (denk maar aan heel wat feestjes, grappige momenten, filmbezoekjes, ...) maar het is allemaal zo veel om op te noemen. Met andere woorden : wat was 2014 een leuk jaar ! Ik ben zo benieuwd wat 2015 me gaat brengen !

Hoe was jouw 2014 ?

Stay gorgeous !

Anke

8 opmerkingen:

  1. Hopelijk wordt 2015 minstens even leuk! See you next year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh was je blond voorheen? Dat wist ik niet! Bruin staat je wel super vind ik. Leuke nabeschouwing van 't jaar. Hopelijk wordt 2015 een gelukkig, gezond en succesvol jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was inderdaad blond maar vind stiekem het bruine toch beter, haha ! :D Voor jou ook een superfijn 2015 <3

      Verwijderen
  3. Wat een leuk overzicht! Wat leuk dat je naar Enrique was gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nathalie ! Enrique wilde ik voor geen geld van de wereld missen ;D

      Verwijderen
  4. Super leuk om te lezen dat je stage hebt gelopen bij het UZ Leuven! Ik ga in april naar Londen en ik heb er zo onwijs zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, super leuk ! Sta ook te springen om terug te gaan ;D

      Verwijderen