maandag 22 december 2014

Update : persoonlijk


Ik ga jullie niet blij maken met dit artikel, dat weet ik nu al... Jullie voelen de bui waarschijnlijk al hangen. Mijn blok is vandaag officieel gestart ! Elk jaar heb ik zo'n 2 keer blok waardoor ik de site een maand moet platleggen. Dat is helemaal niet fijn : niet voor jullie en niet voor mij. Ik wou dat het anders was maar het is nu eenmaal zo. Ik moet dit jaar extra hard mijn best doen aangezien ik mijn enige vak in 2de zit vorig jaar ook niet heb gehaald (stomme giscorrectie ...). Dus ik heb dit jaar geen 5 maar 6 examens om te leren. Mijn examens duren tot eind januari. Ik heb sporadisch nog wat artikeltjes ingepland (met een flashback naar 2014 op oudjaar!) maar op 1 februari kunnen jullie weer op de normale tijdstippen een artikel verwachten ! Natuurlijk zullen mijn social media soms wel geüpdate worden dus als je benieuwd bent wat ik zoal aan het doen ben tijdens mijn afwezigheid, dan kun je me daarop volgen.

Ook dit jaar zal ik mijn verjaardag niet echt kunnen vieren aangezien ik de dag erna een examen heb. Gelukkig heb ik wel een weekje vrij in februari zodat ik de schade kan inhalen. En wie zegt dat er geen winactie aan mijn verjaardag hangt ... ?

Ik wil jullie alvast een fijne kerst en Nieuwjaar wensen !

Stay gorgeous !

Anke

9 opmerkingen: