woensdag 28 januari 2015

Beautynieuws !


Nu ik ongeveer zo'n maandje afwezig ben geweest op mijn blog, betekent niet dat mijn mailbox niet volstroomt met leuke beautynieuwtjes. Wil je weten wat er deze maand is gelanceerd of wat er je nog te wachten staat ? Lees dan zeker verder !

1. Beyoncé Heat 'Wild Orchid' - €36,61/50 ml
Buiten dat Beyoncé zingt, is ze ook in de weer voor haar eigen parfumlijn. Het originele 'Heat'-parfum ging vlotjes over de toonbank. Met noten als granaatappel, magnoliabloesem en vlinderorchidee maakte ze een nieuwe versie : Heat Wild Orchid. Vanaf februari te verkrijgen bij de drogist.

2. Yves Rocher Zéro Défaut Perfect Skin collectie
Onzuiverheden en imperfecties hebben we allemaal, dat is wat ons uniek maakt. Maar op sommige momenten willen we dat liefst camoufleren. Yves Rocher komt daarom uit met de Zéro Défaut collectie : een collectie met een poeder, concealer en foundation die een volle dekking geeft maar die zo licht vant textuur zouden zijn zodat je niet eens voelt dat je make-up ophebt. Klinkt goed ! Verkrijgbaar vanaf februari.

€9,90 - 8 tinten

€18,90 - 16 tinten

€18,90 - 8 tinten

3. Essence 'Like an Unforgettable Kiss' Collectie
Februari is de maand van de liefde en daar heeft Essence duidelijk aan gedacht met hun Unforgettable Kiss collectie. Zachte tinten, een blush in hartjesvorm. Cupido schiet er niet naast! Verkrijgbaar vanaf februari bij Kruidvat.

Eyeshadow - €1,89



Lipstick - €2,39



Duo Blush - €3,99


 Nail Polish - €1,89



Parfum - €6,99/50 ml

Lip Smoother - €1,99


4. Orly Sugar High collectie
Nu we eenmaal de feestdagen gepasseerd zijn, kan het niet snel genoeg lente zijn naar mijn zin. Een beetje warmer weer, het zonnetje dat schijnt en ... wat fellere kleurtjes op de nagels. Orly komt uit met de Sugar High lente collectie. 6 prachtige kleuren die helemaal hip zijn voor het voorjaar 2015. Kom maar op met kleur ! Verkrijgbaar vanaf februari bij geselecteerde verkopers voor €12,95 per flesje.

Frosting - Key Lime Twist - Cake Pop - Candy Shop - Sweet Dreams - Plum Sugar


5. The Balm Nude Dude Palette - €???
Mijn The Balm Nude'Tude palette is een van mijn holy grails. Ik vind de kleuren zelf schitterend en de combinatie is perfect om dagelijks te dragen. Wat als daar nu een vervolg van komt? Ik zag op verschillende sites het Nude'Dude palette voorbij komen. Of het in België verkrijgbaar wordt, weet ik op dit moment nog niet, laat staan de prijs. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte !



EDIT : ondertussen is het palette al te koop bij Boozyshop en The Make-up Spot !

Stay gorgeous !

Anke

5 opmerkingen:

  1. Leuk overzicht! Mijn beautynieuwsartikel voor zondag staat ook al klaar, maar er zitten wel een aantal andere persberichten in :D. Die blushes uit de LE van Essence zien er erg fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ola, dat Nude dude palette ziet er goed uit!! Zeker in de gaten houden. Bij Kruidvat in Antwerpen lag die Essence collectie per ongeluk al te vroeg in de winkel, viel me eerlijk gezegd serieus tegen. Niks echt vernieuwend.... :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Nude Dude pallet ziet er echt heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen