woensdag 25 februari 2015

Kiko Nail Lacquer nr. 317

Waarom Kiko nog geen winkels geopend heeft in ons Belgenlandje, blijft nog steeds een groot raadsel. Kiko is een heel bekend en kwalitatief goed merk dat ik het eigenlijk niet erg zou vinden als ze een filiaal in Belgiƫ zouden openen. Tot die tijd ... moeten we het maar in het buitenland of online gaan zoeken. Deze nagellak scoorde ik bij mijn vorige tripje in het buitenland. Ik had al oogschaduws en lipsticks van Kiko uitgeprobeerd maar nog nooit een nagellak (shame on me!). Nochtans hoorde ik telkens goede dingen over de nagellakken van Kiko. Ik koos voor nr. 317.


Ik heb al redelijk wat nagellak verzameld door de jaren heen maar ik kon me niet herinneren dat ik zo'n kleurtje in mijn bezit had. Een zachte wijnkleur met een tikkeltje roze in. Met het brede borsteltje lak je in een handomdraai je 10 vingers.



Wat zag ik ? 1 laagje was genoeg om je hele nagel mooi te bedekken. Wauw, van een budgetmerk had ik dit zeker niet verwacht . Bij de lichtere kleuren zal dit misschien niet zo het geval zijn maar dat kan ik spijtig genoeg niet zeggen aangezien ik daar nog geen ervaring mee heb. Dit lakje heeft een hele mooie creamy finish. Wat met de houdbaarheid ? Hij overleeft jammer genoeg de week niet maar een eerste chip merkte ik op na 4 dagen dragen, zeker niet slecht !

Ik ben fan ! Door deze kleur wil ik er nog wel een paar !

De Kiko Nail Lacquers kan je bestellen in de Belgische Kiko webshop voor €1 (!!) per stuk.

Welke producten van Kiko vind jij fijn?

Stay gorgeous!

Anke

1 opmerking: