vrijdag 20 maart 2015

Beautynieuws !


We talk beauty news today ! Lente is vanaf morgen officieel in het land en dan mogen we ook de nieuwe lente collecties officieel verwelkomen. Maak je borst maar nat want hier zijn een aantal mooie producten die deze maand zijn uitgekomen of die nog op hun lancering wachten ! Benieuwd ?

1. Only You 'Be Tempted' Collectie
Hier heb ik al een hele tijd op zitten wachten, de lente collecties van verschillende merken ! Wanneer deze gelanceerd worden, dan weet je dat de lente écht niet meer veraf is. Only You heeft alvast zijn best gedaan om de trends te volgen : felle lippen en zachte ogen. De producten liggen nu in de winkels !

Oogschaduw quad : €17,95
Oogschaduw : €9,95
Lipgloss : €12,95
Lipstick : €12,95
Nagellak : €8,95


2. Yves Rocher Kajal - €13,90
Oogpotlood is een product dat al een hele tijd vervangen is door liquid en gel. Yves Rocher heeft vanaf deze maand 6 kajal oogpotloden in zijn collectie zitten. Kajal is smoother dan een gewoon oogpotlood en blijft veel beter zitten. Oogpotloden hebben soms van zichzelf al kajal in zich, maar deze zijn 100% kajal en niets anders !



3. Catrice 'Doll's' Collectie

Nagellak - €2,99

Blush - €3,99

Nepwimpers - €4,59


Glamour Doll Mascara - €3,99



Matt Dip Eyeliner - €2,99

Satin Matt Oogschaduw - €3,89



4. Rimmel Wake Me Up Foundation + Vitamin C - €12,99
Mijn geliefde Wake Me Up Foundation krijgt een nieuwe variant : deze keer met vitamine C ! Ik was al hele grote fan van de gewone Wake Me Up Foundation omdat hij er heel natuurlijk uit zag op mijn huid maar die me wel de perfecte dekking gaf om me er inderdaad wakkerder te doen uitzien. Nu hij vitamine C bevat zou je teint nog meer stralen. Ben benieuwd !


5. Faby Bridal Soft Shades - €12,95
Nu de lente volop in het land is, beginnen de aanstaande bruidjes ook na te denken over hun toekomstig feest. Je wilt er natuurlijk piekfijn uitzien en dat geldt niet alleen voor de jurk : ook make-up en nagels zijn die dag belangrijk. Faby heeft een hele collectie voor deze bruidjes ontwikkeld. Zachte nude-roze tinten sieren deze collectie, ideaal als je niet zo voor die felle lentekleuren bent !



Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: