zondag 22 maart 2015

Celeb Look : Kim Kardashian

Een van de meest talked about topics de afgelopen weken, is toch wel de verandering van haarkleur van Kim Kardashian. Waar we haar altijd als een brunette kende, besloot ze ineens om naar blond te gaan. De wereld was haast in shock !


Ik weet als geen ander hoe het is om totaal van haarkleur te veranderen. Ik was, tot voor kort, een blondine maar besloot om vorige zomer brunette te worden. En ik heb er geen seconde spijt van gehad. Van haarkleur veranderen is toch wel een drastische verandering aangezien het je uiterlijk mee bepaalt. Als ik filmpjes van mezelf terugkijk van een aantal maanden terug, gaf mijn blonde haar me een jong uiterlijk. In de meer recentere filmpjes zie ik er wat ouder uit met mijn donkere haar.

Een verandering van haarkleur kan dus heel makkelijk je uiterlijk veranderen, wat ik bij Kim Kardashian zeker het geval vind. Op de een of andere manier, komen haar jukbeenderen beter uit. Ze contourde voordien ook sterk, maar nu valt het echt beter op. Het contrast met haar donkere wenkbrauwen vind ik wel mooi. Als ze deze ook zou blonderen, dan is dat zeker ook een drastische verandering aangezien wenkbrauwen toch je hele gezicht vorm geven.


Vond ik het geslaagd ? Ik ben Kim altijd gewoon geweest met donker haar. Het is wel even wennen maar uiteindelijk wen je hier ook wel aan. Het is wel zo dat haar hele uitstraling hierdoor verandert, maar verandering is daarom niet slecht! Ik verkies haar donkere haren boven het blonde maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Wat denk jij : hot or not ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het veranderen van haar haarkleur eerder een 'attention'-statement was.. Toevallig liep haar zusje (waar ze stikjaloers op is) een modeshow.. Dusja ..

    BeantwoordenVerwijderen