vrijdag 27 november 2015

NARS Blush 'Amour'

NARS is een merk waar al veel over gezegd en geschreven is. Het is een iets luxere merk : duurder dan MAC, goedkoper dan bijvoorbeeld Bobbi Brown. Hun allerbekendste product? Hun blush in 'Orgasm'. Best een rare naam, dat geef ik toe maar het heeft niet moeten inboeten aan populariteit. Denk NARS en je associeert er automatisch deze blush bij. Ik ben heel tevreden over dat beautyproduct : het is pigment is goed, blendt goed uit en je hebt maar een klein beetje nodig waardoor de poeder niet zo snel opgaat. Daar wou ik meer van! In Tenerife stond een bezoekje aan Sephora hoog op mijn lijstje. Ik had vooral Urban Decay op mijn wishlist ... Totdat ik de NARS-counter zag.



Omdat ik in totaal nu 2 producten van NARS heb en ze me allebei goed bevielen, twijfelde ik er niet aan om in de Sephora in zuiderse sferen nog een productje mee te brengen. Hun oogschaduws zagen er schitterend uit maar helaas : zo goed als heel de counter was uitverkocht. Behalve de blushes, daar hadden ze nog wel een paar kleuren van in hun stock. Velen waren aan de donkere kant maar gelukkig zat er nog wel een kleurtje bij dat ik heel mooi vond : Amour (de naam alleen al!). 



Op de foto lijkt het een heel fel Barbie-achtig kleurtje, laat me je geruststellen : dat is niet zo. Niet dat er iets mis is met zo'n felle roze blush, helemaal niet maar zo'n kleuren passen nu eenmaal niet zo bij mij. De poeder is zacht en dat merk je ook als je 'em aanbrengt : je kan 'em heel goed uitblenden, wat een voordeel is als je te veel hebt aangebracht. Want dat doe je wel makkelijk : de pigmentatie is dan ook heel goed. Om te voorkomen dat je teveel aanbrengt, kan je een kwast gebruiken waarbij de haren niet zo dicht bij elkaar staan. Zo concentreer je de poeder namelijk niet op 1 plaats, maar wordt hij mooi verspreid. Win-win situatie dus !




Het geeft me een gezond blosje op mijn wangen, net alsof ik iets te lang buiten de koude heb gestaan. Geen vuurrood hoofd (haha!) maar een beetje een blozend effect zonder té te zijn. Jep, ik ben fan !

De NARS blushes kan je vinden online bij Sephora voor €30,95.

Een kleurtje voor jou?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: