zondag 1 mei 2016

Snapshot


Nog 2 maanden te gaan en het is grote vakantie. Laat het aftellen maar beginnen ! Ook ik kan stilletjes aan beginnen aftellen naar volgende maand (al is deze maand toch een beetje de meest stresserende maand van allemaal!). Voor nu wil ik jullie mijn foto's delen van april.



Remember het goede weer van een aantal weken geleden ? Het was zàlig om buiten te zitten en te werken. Ik had toen echt het lentegevoel (dat bij deze bijna weer helemaal verdwenen is met die aprilse grillen die we gehad hebben...). Dat goede weer smaakte naar meer !


Een les die onverwachts wegviel, vroeg om wat opvulling. Ik heb natuurlijk niet heel veel les meer maar toen ik in Leuven aankwam en de prof liet weten dat er geen les was, besloten we maar met z'n alleen eentje te gaan drinken om de uren tot de volgende les wat op te vullen. Vond ik helemaal niet erg en erg gezellig ! Ik zie mijn klasgenoten niet vaak meer, enkele tijdens die 2 lessen dus het was wel leuk om iedereen nog eens terug te zien en alle verhalen te weten te komen van de afgelopen tijd.


Flashback naar vroeger... Mijn broer had oudercontact maar omdat de mama niet meeging, ging ik maar even langs. 5 jaar geleden stopte ik hier met naar school gaan en sindsdien is er enorm veel veranderd. Het voelde een beetje als thuiskomen maar toch .. Leuven is mijn echte 2de thuis.


Sushi op een random vrijdagmiddag? Moet kunnen ! Samen met de studenten op mijn thesisplaats beslisten we om sushi te bestellen. Zo'n middagen mogen er meer komen !


Zo'n paar dagen goed weer, dat kan een mens zo opkrikken ! Een meevaller dat er 1 les wegviel dus moest ik eigenlijk maar voor 2 uurtjes naar Leuven. Even snel met de auto dus. Ooh, die mooie blauwe lucht ! Kon het maar elke dag zo zijn ...


Nadeel om gedaan te hebben om 17h : het spitsuur. Nochtans was ik sneller thuis dan dat ik met de trein zou gegaan zijn. Maar toch ... Geen meter ging het vooruit. Gelukkig was het goed weer en had ik goede muziek bij. 


Ik heb nog nooit een winactie gewonnen. Ik organiseer zelf graag winacties en meedoen aan anderen hun winacties vind ik ook altijd leuk om te doen. Laura gaf een tijdje geleden een leuk paletje van The Balm weg. Ik deed dus mee maar niet met de gedachte om ook effectief te winnen (wat ik dus wel deed!). Grote vreugde. Kan niet wachten om ermee te spelen.

Ik ging onlangs naar een leuk persevent en zag er de laatste nieuwtjes op beauty-, fashion- en lifestyle gebied. Ook had ik een leuke babbel met een aantal bloggers die daar ook waren, echt superfijn !


En van winacties gesproken... Nog een maand tot de grote onthulling ! Dit is alvast een hint, binnen een maand weten jullie meer !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten