woensdag 17 augustus 2016

Faby 'Carry on the Pink Pride'

Ik moet iets toegeven: ik ben een slechte beautyblogger. Er is niet echt een stereotype over hoe beautybloggers zijn. Wij zijn echt niet de hele dag bezig ons nagels te lakken (tenzij er een nieuwe collectie moet geswatched worden) of onze haren aan het fatsoeneren (tenzij het ontzettend waait, dan is elk raam dat we passeren een spiegel). Mijn confession? Ik heb al 1,5 maanden mijn nagels niet meer gelakt. Maar echt geen enkele kleur meer aangebracht. Waarom? Ik heb geen idee. Druk, veel te doen. Het kwam er niet van. En toch: zondagavond was normaal gezien telkens mijn relaxmomentje. Even rustig de nagels lakken zodat ze er weer tegen konden voor de rest van de week. Ik heb nog een aantal lakken liggen die ik nog wilde testen, daar is deze Faby 'Carry on the Pink Pride' eentje van. 


Eind juni ging ik voor de allereerste keer naar de Lakstore, een winkel naar mijn hart. Om niet te zeggen nail polish heaven. En ja : ik kon het gewoon niet laten om langs de rijen met nagellak te lopen en er enkelen uit te kiezen. Aangezien ik meer voor de fellere kleurtjes ben (en ik er denk ik wel genoeg heb liggen), wou ik eens kijken naar de andere kant van het kleurenspectrum: de nude tinten. Ik heb altijd gevonden dat nude tinten mij niet staan omdat ik er 1) niet bruin voor genoeg ben (nude tinten met een bruine huid ziet er zo mooi uit!) en 2) ik fel gewoon ben en ik dan precies geen nagels heb, haha! Allemaal domme excuses, I know. I gave it a shot.



Op zich weet ik nog altijd niet goed wat ik van dit kleurtje moet vinden. Ik ben fel gewoon en dan ineens zo naturel. Op zich is het een hele mooie kleur en het lakje zelf lakt geweldig, mede door het brede borsteltje zodat je in no time je nagels hebt gelakt. Met zo'n nude tinten heb je meestal wel 2 laagjes nodig voor een goede dekking. Hier zie je na 2 laagjes nog steeds een beetje van je eigen nagel erdoor maar dat is absoluut geen probleem. Van ver lijkt het alsof je een mooie gel manicure hebt gehad. Ja, ik begin wel een beetje fan te worden van deze naturelle rozige tinten. Misschien dat deze kant van het kleurenspectrum uitgebreid wordt binnenkort!

De Faby nagellak kan je vinden bij de Lakstore voor €12,95 per flesje.

Wat kies jij : fel of nude op je nagels ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten