maandag 23 januari 2017

Beautynieuws !


Bijna een nieuwe maand, daarom ook een nieuw Beautynieuws! Februari is in aantocht wat toch zoveel betekent dat het bijna terug lente is, toch (wel, I'd like to think that). Ik deel met jullie dan ook heel graag de collectie die volgende maand uitkomen !


1. Catrice 'Pulse of Purism'
Elegantie. Dat is het woord voor deze collectie van Catrice. Paarse tinten gecombineerd met grijs en een glowy teint. Verkrijgbaar vanaf februari 2017 bij Kruidvat.

Pure Metal Palette - €4,89
Brow Pomade Stick - €3,59
2-Tone Lipstick - €3,99
Powder Blush - €3,99
Pure Radiance Glowrizer - €4,99


Nail Lacquer - €2,99



2. OPI Fiji Collectie - €
Fiji, een plaats dat hoog op mijn 'nog-te-bezoeken' lijst staat. Maar tot dan ... komt OPI wel uit met een collectie, helemaal geïnspireerd op dit mooie eiland. 12 nieuwe nagellakken die je laten wegdromen naar dit mooie eiland ... Wel, is toch bij mij het geval. Verkrijgbaar Planet Parfum of in de OPI webshop. Het pakketje met de mini's is ook weer een aanrader als je niet kan kiezen (€22,90).
Boven : Super Trop-i-cal-i-fiji-istic/Polly want a Lacquer?/Getting Nadi on my Honeymoon/Two-timing the Zones/Living on the Bula-vard/No Tan Lines/Exotic Birds do not Tweet

Onder: I Can Never Hut Up/Coconuts over OPI/Suzi without a Paddle/Is that a Spear in your Pocket?/Do You Sea what I Sea? 

3. Sally Hansen - 6 nieuwe nagellakkleuren - €9,99
Sally Hansen nagellakken zijn, naast Essie en OPI, een van mijn favoriete en ook betaalbare nagellakken. En nu komen ze met 6 nieuwe kleurtjes uit! De mensen die graag voor de naturelle tinten gaan, zullen zeker blij zijn want 4 van de 6 tinten zijn naturelle! Verkrijgbaar bij o.a. Lookiss by Di.


Devil wears Nada - World is my Oyster - Mauvin' on Up - Freedom of Peach - Society Ruler - Hooked on Onyx Vamp

4. Eucerin CC Cream SPF 50+ - €18,60
Dat  de zon (hopelijk) meer begint te schijnen binnenkort, is goed. Maar ook als de zon niet schijnt, is het belangrijk om je goed in te smeren (UV-stralen zijn er altijd). Ik heb een vettige huid en een aparte sun screen gebruiken onder mijn make-up, doe ik bijna nooit. Ik weet het, geen goed voorbeeld als beautyblogger maar ik wil mijn huid niet nog vettiger maken. Deze CC-cream van Eucerin is daarom perfect want je hebt zowel een bescherming tegen de zon (SPF 50+!) en een dekking om je dagelijkse oneffenheden wat te camoufleren. Verkrijgbaar bij de apotheker.



Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten