zondag 23 april 2017

Update : persoonlijk

Mijn Snapshot artikels geven vaak een blik achter de schermen, verklappen een beetje met wat ik bezig ben naast mijn blog. Het vertelt veel, maar ook niet alles. Daarom zijn deze persoonlijke artikelen ook leuk om te maken, zodat ik jullie kan vertellen over wat er allemaal gaande is. Lees je mee?



Allereerst: ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Met mij alleszins wel. Ook al heb ik niet echt een winter gehad met mijn voorbije maanden in Californië, ik ben enorm blij dat het lente is en dat het goede weer eraan komt (ook al heb ik constant kou sinds ik terug ben en ik heb anders NOOIT kou!). De zon maakt mij gewoon een andere mens en ik denk dat dat bij velen onder jullie wel is. Mijn humeur wordt er beter van en je weet gewoon dat betere tijden op komst zijn.

Verder heb ik ook de vraag gekregen wat mijn volgend plan is. Amerika was iets wat ik wilde doen. Niet alleen studie-gericht, ook als trip in het algemeen. Nu dit afgelopen is, begint het volgende hoofdstuk: een job zoeken. Een hele zoektocht, I tell you.  Ik ben al bij een paar bedrijven gaan solliciteren, voorlopig zonder resultaat. Een paar sollicitaties zijn nog lopende dus daar kan ik nog niks over zeggen. Het zou leuk zijn om in de forensische richting te kunnen blijven aangezien ik daar nu eenmaal voor gestudeerd heb. Alleen zijn die plekken in België schaars. Aangezien ik ook een biomedische achtergrond heb, moet iets anders ook zeker lukken. Onderzoek, geneesmiddelen, klinische studies,... Het zijn maar enkele dingen die ik kan doen. Ik blijf zoeken en vroeg of laat komt daar zeker iets uit verder.

Aangezien ik nog geen vaste job heb, ben ik vooral bezig met het huishouden en mijn blog. Ik zit opeens vol inspiratie voor blogposts en filmpjes dat ik alles tegelijkertijd wil doen (helaas gaat dat moeilijk!). Mijn dipje waar ik onlangs over schreef, is gelukkig voorbij dankzij mijn vrienden en familie. Het was volgens mij een beetje normaal dat ik me zo voelde en ik moest het gewoon ook even accepteren dat ik door die periode door moest. Ik ging van 6 maanden dromenland naar pure realiteit. Ik heb nachten zitten nadenken over waarom ik me zo voelde en wat er in godsnaam met mij aan de hand was. Door veel te praten en m'n gedachten te verzetten, is dat allemaal over gegaan. Ik ben hier ook gelukkig en that's all that matters.

Hoe gaat het met jullie ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten