vrijdag 9 juni 2017

Trend it up Contour & Glide Lipliners

Nieuwe make-up merken ontdekken, is het liefste wat ik doe. Ik ken de merken bij onder andere Kruidvat en Di als geen ander dus ze zijn niet echt een verrassing meer. Als ik naar het buitenland ga, is het des te plezanter om eens een drogisterij te bezoeken om te kijken wat ze daar hebben. Daar kwam ik dit merk tegen: Trend it Up. Je kon al de review van de oogschaduws lezen (klik hier) en nu zijn de lipliners aan de beurt!


Lipliners zijn geweldige uitvindingen die ik meer en meer begin te appreciƫren. Niet alleen is het een basis voor onder je lipstick, het blijft het langste zitten in vergelijking met je lipstick. Zodra je lipstick eraf slijt, geeft deze nog wat kleur aan je lippen. Nadeel ? Aangezien het echt muurvast zit op je lippen, kan het algauw je lippen uitdrogen. Goed preppen is de boodschap! Scrubben en een verzorgende lippenbalsem aanbrengen, is daarom een must. En ja hoor, uitdrogen doen ze zeker. Eenmaal lipstick erover aangebracht, is het weliswaar beter maar het is toch lichtjes oncomfortabel.

Ik bracht in totaal 4 kleurtjes mee (voor een prijsje van €1,95 per stuk hoef je je ze niet te laten liggen). Twee neutrale tinten, twee iets feller. Ik heb over de verschillende jaren wel wat lipliners verzameld maar ik vond dat er hier wel unieke kleuren tussen zaten. Vooral 260, de koraalrode kleur sprak me enorm aan voor de zomer. Met neutrale tinten kan je nooit misgaan, vind ik. En aangezien ik die ook het meeste gebruik, heb ik er wel altijd graag wat reserve.



De verpakking is handig: een draaimechanisme om meer product eruit te halen. Lippotloden zijn goed maar het enige nadeel is dat je ze moet slijpen (en wat heb ik daar net een hekel aan!). Hier is ook een slijpertje aan; dit om het puntje te verfijnen na een aantal keren te gebruiken. De felste kleuren zijn wat moeilijk om egaal aan te brengen maar verder blijven ze muurvast zitten, zelfs na een hapje en een drankje. Voor de test geslaagd !


420 - 230 - 250 - 260

230

250

260

420

De Trend it Up Contour & Glide Lipliners kan je kopen bij DM voor €1,95 per stuk.

Wat denk jij: waard om te kopen?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten