woensdag 29 januari 2020

Solden - een excuus om te shoppen

Vorig jaar had ik mijn low buy jaar - een jaar waar ik nadacht over elke euro die ik uitgaf en over producten met de vraag of ik ze echt wel nodig had. Ik vond dat ik het zeker niet slecht gedaan had, ik heb daardoor in 2019 mijn spaardoel dan ook gehaald. Wat niet betekent dat ik in 2020 al het geld door ramen en deuren smijt maar dat af en toe iets kopen, wel kan. Januari staat gelijk aan de soldenmaand. Ik had een aantal dingen op mijn lijstje staan die ik heel graag wou, die al een tijdje op mijn lijstje stonden en waarvan ik vond dat ik ze wel mocht kopen van mezelf (al was het een excuus dat deze dingen een vroeg verjaardagscadeau was voor mezelf..). De solden zijn altijd een excuus om te shoppen !


Allereerst kocht ik een FitBit Versa Lite. Deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik wilde iets van tracker als het ging om het aantal stappen dat ik deed, maar ook als het gaat om slaap en zelfs mijn menstruatiecyclus. Ik ben waarschijnlijk de laatste op aarde dat zo'n smartwatch heeft maar hey, you know me : ik ben altijd laat met trends. De eerste resultaten zijn alvast fascinerend, vooral mijn slaapanalyse leert me veel bij.


Eentje dat ik niet kon weerstaan, is de kaars 'Mineral Springs' van Bath & Body Works. Ik kocht deze bij Cozy Favorites. Bath & Body Works kaarsen zijn de kaarsen die me altijd doen terugdenken aan mijn tijden in Amerika. Aangezien we dit jaar niet terug gaan, vond ik dat de perfecte gelegenheid om deze tijdens de solden te bestellen. Hij was nog steeds niet súper goedkoop (€20 ipv €25,95) maar voor mij reden genoeg om 'em te bestellen.

Verder kocht ik ook nog 3 gellakken van Pink Gellac. Ik was mijn huidige kleurtjes wat beu en aangezien mijn collectie op dat vlak duidelijk nog wat mocht groeien, bestelde ik Delighted Blue, Ruby Red en Nude Pink. Tijdens de solden waren deze afgeprijsd naar €11, ook nog eens mooi meegenomen ! Ik gebruik gellak nu een halfjaar en ben er nog steeds aan verkocht. Het is misschien een kleine investering maar ik haal er echt mijn plezier uit, vooral dat de lak zo lang en goed blijft zitten; dan is dat mijn geld meer dan waard.


Ook solden aankoopjes maar daarom niet in België, zijn deze van Sephora. De Urban Decay Naked Skin Concealer stond al enorm lang op mijn verlanglijstje en aangezien hij afgeprijsd stond, was het moeilijk om te weerstaan. Ook deze Marc Jacobs Shameless Foundation zat in de kortingbak en ging het winkelmandje in. Ik hoor altijd zoveel goeds over Marc Jacobs producten, dat ik heel benieuwd ben of deze mij ook zou bevallen. Als laatste was het onmogelijk om de Urban Decay Naked Honey niet mee te laten brengen. Een palette naar mijn hart en met kleuren die ik elke dag kan gebruiken!

Valt best mee, toch ? Ik ben niet helemaal los gegaan maar heb wel een paar dingetjes voor mezelf gekocht die ik leuk vond. Een cadeautje (in dit geval : cadeautjes) voor jezelf af en toe moet kunnen !

Wat heb jij tijdens de solden gekocht ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. pubg hile satın al ve güvenle satın almak için sitemizden temin edebilirsiniz.
    PUBG Mobile Hile Satın Al yazımıza geçmeden önce aşağıdan olası sorularınızın cevabını
    şimdiden vermek adına hazırlamış olduğumuz bir yazı var. pupg mobile hile satın al ios ban yedirmiyen programı pupg mobile hile satın al uygun fiyat ban yedirmiyen cheat

    https://gameasya.com
    https://www.gameasya.com/2020/02/pubg-mobile-vip-hile-satn-al.html

    BeantwoordenVerwijderen