donderdag 16 juni 2011

Het grote praktische make-up boek – Leonie Gysel & Wendy Huyghe

Niet zo heel lang geleden was ik aan het rondsnuffelen op eci.be, een site waar je online boeken kunt bestellen. Kijk eens wat ik vond !


Ik drukte op bestellen en nog geen dag later kwam het pakketje al aan. Van service gesproken!

Het boek heeft een mooie, glanzende kaft en bestaat uit 3 delen met ontzettend praktische en duidelijke foto’s.

In het eerste deel wordt de gezichtsverzorging behandeld: hoe verzorg je het beste je huidtype, welke producten heb je daarvoor nodig, welke foundation past het best bij jou, …

In het tweede deel draait het allemaal om de technieken: hoe shape ik het beste, welke mascara is voor welke type wimpers geschikt, hoe kan ik het makkelijkst valse wimpers aanbrengen, …

                                  

In het laatste deel (my favorite!) kan je je eigen look creëren. Alles wordt stap voor stap uitgelegd aan de hand van een model zodat ook jij thuis een prachtige look kunt maken !
           

Het boek onthult zijn beste tips en helpt je een heleboel als je nog maar een beginner bent. Zeker een aanrader dus !
Dit boek kan je online bestellen op eci.be of kan je verkrijgen bij de betere boekhandels voor €24,95.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten