zaterdag 25 juni 2011

Review #3: Syoss Heat Protect


Je haar beschermen tegen de hitte van een stijl – of krultang? I’m in ! Hitte is dodelijk voor je haar dus zocht ik naar een goede bescherming. Mijn oog viel op dit product van Syoss in het Kruidvat, dus nam ik het mee. Lees je mee wat ik ervan vond ?
                       

De verpakking is een zwarte spuitbus. De spuit verdeelt het product mooi gelijk over het haar. Door het grijze klepje kan je het flesje luchtdicht afsluiten.       8,5/10

De geur is niet speciaal en dat hoeft ook helemaal niet. Zolang het geen sterke chemische walm is, is het voor mij oké.             7,5/10

De werking vind ik geweldig ! Wanneer je het product op je haar spuit, trekt het er onmiddellijk in. Na het krullen/stijlen van het haar blijft het zacht en glanzend. Mijn haar ziet er gewoon echt gezond uit. Ik ben toch wel aangenaam verrast, moet ik zeggen !          9/10

Besluit:        8/10
Absoluut geen slecht product. Het doet wat het moet doen: je haar beschermen en laten glanzen. Dit product is te vinden bij Kruidvat voor ongeveer €3.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten