zaterdag 22 oktober 2011

Barry M Nailpolish: Crackle – Peach Melba – Indigo


Jullie hebben al veel voorbij zien komen van mijn Londen shoplog en nee, ik ben er nog niet over uitgepraat. Deze nagellakjes van Barry M heb ik namelijk nog niet besproken ! Ik zag ze in het rek staan en dacht: ‘Deze moet ik toch eens proberen ?’.  Zo gezegd, zo gedaan en ik kocht deze 3 kleurtjes !
                           
          
Een perzikkleurtje zoals 'Peach Melba' kwam ik nog te kort in mijn collectie, bij deze is dat nu rechtgezet ! Mooie kleur, goede dekking, … Dit lakje kon mij echt wel bekoren !
Indigo’ was, zoals ik in het filmpje al zei, een echte ‘BAM!’ kleur. Lekker fel, en daar hou ik wel van: hoe feller, hoe beter ! Ook deze lakte goed: met een breed kwastje moet je maar 2 à 3 keer over je nagel gaan en hij is helemaal bedekt ! Met 2 laagjes kom je gerust toe om je nagels een perfecte dekking te geven.
De crackle is absoluut mijn favoriet. Ik had nog nooit zoiets uitgeprobeerd (en ja, ik was zeer laat met de trend!) en echt, … ik vond het geweldig hoe de crackle op je nagels verscheen, it was like magic !
Geen NOTD zonder swatches natuurlijk !
 Laat Barry M maar naar België komen, ik ben er helemaal klaar voor !

Hebben jullie al iets uitgeprobeerd van dit merk ?

Stay gorgeous !

Anke


0 reacties:

Een reactie posten