donderdag 20 oktober 2011

Maybelline Color Sensational Lipgloss

Zoals ik al wel eens eerder zei, ben ik altijd te laat met nieuwe collecties en trends. Zo was ik dus ook te laat met deze nieuwe lipglossjes van Maybelline. Omdat Kruidvat toch zo’n aanlokkelijke winkel is, en ik er altijd wel eens binnen moet als ik er langs kom, besloot ik dit lipglossje eens uit te proberen.

                       
Ik kan je al zeggen: de geur is hemels. Ik kocht ‘em in ‘Watermelon Punch’. Een mooie roze kleur die echt heel goed ruikt naar watermeloen ! De zomer wordt in 1 klap teruggebracht, I tell you ! De textuur is heel licht en plakt niet. Door de lichte textuur krijg je niet echt een dekking, wat dit glossje perfect maakt voor de niet-zo’n-lipgloss-fans. Een erg lange houdbaarheid heeft ‘ie ook niet, maar dat vind ik niet zo erg.

Omdat het een klein tubetje is, kan je het gemakkelijk overal mee naartoe nemen om bij te werken wanneer dat nodig is. Geen applicator, gewoon rechtstreek vanuit de tube. Makkelijk in gebruik dus !


De Maybelline Color Sensational Lipgloss vind je ook in andere geuren terug bij Kruidvat voor ongeveer €5 per stuk.

Heb jij ze al eens geprobeerd?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten