vrijdag 30 december 2011

Essie ‘Bobbing For Baubles’ (‘Cocktail Bling’ collectie)

Wat was ik blij toen ik hoorde dat Essie naar België kwam! Mijn geluk kon niet op! Na de hype in Amerika beloofde Essie hier ook goed te scoren. En dat deed het inderdaad! Ik beloofde mezelf iets: als ik een goed proefexamen haalde, mocht ik een lakje van Essie van mezelf kopen. Ik slaagde voor mijn examen, dus ik hield mijn belofte ! Ik stapte de Di binnen en mijn oog viel meteen op …


… deze mooie kleur. Ik was verkocht. Er stond een heel rek met Essie-lakjes maar alleen deze kleur trok mijn aandacht (ik heb geen idee waarom, maar het was nu eenmaal zo). De nieuwe collectie stond bovenaan: ‘Cocktail Bling’ waartoe dit lakje behoorde. Een mooie blauwe kleur, met een grijze tint. Hij lakt echt geweldig: 1 laagje is voldoende maar wil je toch een goede dekking, dan is het beter om 2 laagjes te gebruiken.

Swatch :


Essie kan je voortaan vinden bij Di en Ici Paris XL voor €10,99 per stuk.

Wat vind jij van de kleur ? Ben je zelf al een Essie-lakje gaan halen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten