donderdag 29 december 2011

Tip van de week : droogshampoo / talkpoeder

’s Avonds geen zin om je haren te wassen maar de volgende morgen wel spijt dat je het niet gedaan hebt ? Je hebt immers geen tijd meer om je haren te wassen. Nu loop je de hele dag rond met vettige haren en wenste je dat je ’s avonds niet zo lui was geweest. Of toch ook weer niet …



Droogshampoo is daarvoor de beste oplossing. Er is al veel over geschreven maar droogshampoo of zelfs talkpoeder kan ‘s morgens je leven redden! Het poeder absorbeert namelijk al het vet van je haar zodat jij de dag overleeft en je ’s avonds je haren kan wassen.

Mij is het deze week ook al overkomen. Ik zat tot laat ’s avonds te leren en ik was zo moe dat ik echt geen zin had om een uitgebreide douche te nemen. Dus besloot ik om mijn haar zo maar te laten. ’s Morgens had ik daar natuurlijk dik spijt van. Ik kreeg het maar niet in model en ook een paardenstaart zag er niet mooi uit. Daarom deed ik wat talkpoeder op de aanzet van het haar en masseerde ik het goed in. Het zag er direct al wat minder vettig uit en ik kon vertrekken.

Natuurlijk moet je je haar op tijd en stond eens een goede beurt geven, maar in echte noodgevallen is droogshampoo/talkpoeder je beste vriend !

Gebruik jij dit trucje wel eens als het snel moet gaan ’s morgens ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten