woensdag 4 januari 2012

Rimmel ‘Crack your Colour’ : Silver Clash

Jullie weten dat ik fan ben van de crackle van Barry M die ik meebracht van Londen. Spijtig genoeg verkopen ze Barry M niet in België. Toen ik tijdens mijn zoektocht achter kerstcadeaus het Kruidvat binnenging, zag ik bij Rimmel iets nieuws staan: ‘Crack your Colour’. Je kan wel raden hoe blij ik was toen ik dit zag. Ik besloot dus om eentje mee te nemen en ik koos voor de zilveren versie.

                       
Je kon kiezen tussen de kleuren zwart en zilver maar omdat ik al een zwarte van Barry M had, besloot ik om de zilveren mee te nemen. En omdat het een paar dagen voor Kerst was, vond ik het een extra reden om zilver mee te nemen.

Vond ik ‘em nu beter dan die van Barry M ? Eigenlijk wel. Hij lakte superfijn en onmiddellijk met de juiste hoeveelheid. Bij Barry M had ik de indruk dat de textuur van de nagellak nogal vrij dik was, in tegenstelling tot die van Rimmel (die iets meer lopend was). Dus je kon met gemak onmiddelijk de juiste hoeveelheid op je nagels aanbrengen zonder te moeten knoeien.

Swatch :

Hebben jullie 'em al is uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten