donderdag 5 januari 2012

Tag # 12 : If all my make-up disappeared …

Deze tag is enorm leuk om te doen. Hij gaat blijkbaar al een tijdje rond, maar ik ben ‘em nog nooit eerder tegengekomen. Dus daarom heb ik gekozen om deze te doen ! Het gaat erom dat je 10 make-up producten noemt die je onmiddellijk zou kopen als al je make-up opeens zou verdwijnen. Let’s start !

1. Park Avenue Eyeliner

                       
Gewoon de beste eyeliners die ik ooit ben tegengekomen. Andere eyeliners die ik koop, blijven helemaal niet goed zitten en smudgen vaak uit. Die van Park Avenue blijven enorm goed zitten. Wanneer je ze aanbrengt zijn ze creamy, maar eenmaal dat ze op je waterlijn belanden, worden ze waterproof. Geweldig toch ? En dat voor echt geen geld !

2. MAC lipstick ‘Craving’


Deze lipstick zou ik onmiddellijk terug kopen. Zo’n mooi kleurtje! MAC lipsticks zijn sowieso al mijn favoriet, maar deze is eentje uit de duizend !

3. Bourjois Healthy Mix Foundation


Deze heb ik echt na een overtuiging van een vriendin gekocht. Ik ben geen echte foundationfreak maar ik had sowieso een nieuwe nodig en zocht eens iets anders. Dus na lang aandringen van de vriendin, kocht ik deze dan toch maar… en ik heb er geen seconde spijt van ! Ik ben die vriendin zo dankbaar ! Echt 1 van mijn lievelingsfoundations. Hij blijft goed zitten, vervaagt heel mooi en je ziet er meteen een heel stuk frisser uit.

4. Sleek Natural Oogschaduw Palet


Van dit palet heb ik al zoveel gebruik gemaakt ! Een heel handig palet met allemaal neutrale kleurtjes die je gewoon elke dag kan gebruiken. De combinaties zijn enorm en de kleuren zijn heel goed gepigmenteerd. Spijtig genoeg was hij LE en niet in België te koop …

5. GOSH Nagellak ‘Mulberry’


Als ik een nieuw kleurtje nagellak zou moeten kopen, zou het deze van GOSH zijn. Zo’n mooie kleur en zowel geschikt voor in de zomer als voor in de winter/herfst. Wat wil je nog meer ?

6. Catrice Nagellak ‘Dirty Berry’


Als we het dan toch over nagellak hebben, dan moet ik Catrice toch ook zeker vermelden ? Dit kleurtje is (tot nu toe) mijn topfavoriet uit het assortiment. Paars (lievelingskleur) + subtiele shimmer = love !

7. MAC Blush ‘Dainty’
                     
Jep, deze wordt absoluut ook een rebuy. Mooie kleur, goede pigmentatie … Do I have to say more ?

8. Catrice Lipgloss ‘Sweeten Up!'

                       
Op nummer 8 komen de lipglossjes van Catrice. Als ik dan echt eentje moet kiezen, ga ik voor ‘Sweeten up!'. Super mooi kleurtje met een mooi glansje. Niet plakkerig. Goedkoop. Punt.


9. Too Faced Shadow Insurance

                       
Zoals jullie weten, zijn mijn oogleden verschrikkelijk vettig. Om dan oogschaduw mooi op zijn plaats te houden, is dat zeer moeilijk. Een goede oogschaduwbasis is ook zeer moeilijk te vinden. Gelukkig vond ik er eentje en ik zou ‘em zo opnieuw kopen. Hij laat mijn oogschaduw de hele dag goed zitten zonder te creasen (wat bij sommige andere oogschaduwbasissen wel gebeurt).

10. Catrice Gel Eyeliner ‘Black Jack with Jack Black'

                       
Ik zou geen Catrice fan zijn als ik deze zou overslagen. Gel eyeliner is echt geweldig ! Ik gebruik ‘em met veel plezier en zou ‘em echt niet kunnen missen. Ook zeker een rebuy waard.

Ik tag jullie allemaal ! Laat je antwoorden achter bij de comments, ik zou ze dolgraag lezen !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten