vrijdag 10 februari 2012

Catrice Lipgloss ‘Walk on air’ (Hidden World Collectie)

De Hidden World collectie lag al een tijdje in de winkels. Op de website van Catrice zag het er veelbelovend uit en ook ik schreef er een artikel over (lees hier). Eenmaal in de winkel, vond ik het niet zo interessant (of lag dat alleen maar aan mij?). Er was veel uitverkocht van de dingen die ik echt wilde dus zat er niets anders op om van de overschot te kiezen. Niet dat het een slechte overschot was …
                       

Ik bracht deze lipgloss in Walk on Air mee, een mooie roze kleur. Het is een Liquid Metal Lipgloss, wat betekent dat het een mooi metallic tintje heeft. Toch net iets specialer als een gewone lipgloss.

Het borsteltje is lang en gekromd, wat handig kan zijn. In een paar zwiepjes heb je de lipgloss op je lippen. Enig nadeel is als je dunnere lippen hebt, dan smeer je meer lipgloss naast dan op je lippen. Ach, … voor alles is een oplossing, niet ?

                       
Qua pigmentatie vind ik ‘em juist iets minder dan alle andere lipglossjes van Catrice. Doordat hij iets wateriger is, is de kleur minder te zien en komt de metallic tint er maar heel lichtjes door. Best wel spijtig, want in de tube zag het er zo belovend uit.

Swatch :


Al bij al kan ik zeggen dat ik best wel tevreden ben: pigmentatie en kleur zijn oké, spijtig van dat ‘te waterig zijn’.

Wat vind jij ? Was hij de moeite waard om te kopen ?

Stay gorgeous !

Anke

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn de dikkere lipglosses van Catrice beter blijvend. In het potje ziet de kleur er leuker uit, jammer, k ging hem misschien wel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn voorkeur gaat inderdaad naar de dikkere lipglossjes van Catrice. Maar als je van iets wateriger houdt, is hij echt wel het proberen waard ! ;)

      Verwijderen