dinsdag 7 februari 2012

Maybelline Lipstick ‘Peach Juice’


Lipsticks … my favorite! Ik ben altijd al grote fan geweest van verschillende kleurtjes, verscheidene texturen… Noem het therapie, noem het verslaving, I don’t know. Maybelline kwam al heel lang geleden uit met de Color Sensational Shine Lipsticks. Advertorials zagen er veelbelovend uit, maar ik weet natuurlijk wel dat dat is om kopers te lokken. Toch … toen ik langs het rek van Maybelline liep, zag ik dat ze zo goed als bijna allemaal uitverkocht waren ! Dat zei voor mij al voldoende: ze moesten dan toch goed zijn ? Ik kon het niet laten en bracht er eentje mee …


De kleur die ik koos, was Peach Juice en is een mooie, lichte perzik/roze kleur die heel draagbaar is voor overdag. Ik heb ‘em met al mijn lipsticks vergeleken, en niet 1 kleur komt in de buurt. Raar hé ? Ik vind ‘em het hardst op Essence ‘All about Cupcake’ lijken, met een beetje NYX ‘Georgia’ erdoor en dan nog kom ik niet echt in de buurt. Voor mij dus een hele leuke aankoop !

                       
Qua textuur vind ik ‘em nogal vrij droog. Hij zou bedoeld zijn meer shine te geven dan kleur, zodat je geen lipgloss meer moet dragen. Dat doet die niet maar de kleur die hij afgeeft vind ik wel oké. En ach … dat droge eraan, dat neem ik er dan met plezier bij.

Swatch :


Maybelline Color Sensation Shine Lipsticks kan je vinden bij Kruidvat voor €10,49.

Hebben jullie de Shine Lipsticks van Maybelline al uitgetest ?

Stay gorgeous , ladies !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten