woensdag 1 februari 2012

Favorieten van de Maand: Januari

Een maand geleden vierden we nog het begin van 2012 en nu is er alweer een maand voorbij ! Een maand voorbij = een favorieten artikel !


                       
- 88 Metal Mania Palet. Ik heb dit palet al een jaar en heb ‘em eigenlijk nog niet zo heel veel gebruikt (what a shame!). Eigenlijk is dat palet superfijn! Je hebt zowat alle kleurtjes die je nodig hebt om een leuke look te maken (zowel voor overdag als voor ’s avonds) en de kwaliteit is gewoon geweldig. Tijdens de feestdagen heb ik er van gebruik gemaakt en dat zou ik wel wat meer mogen doen !

- NYX oogschaduw ‘Sensual’ . Paars is mijn lievelingskleur en als je dan een mooie donkere, paarse kleur met roze glittertjes tegenkomt, ben ik helemaal verkocht. Daarbovenop komt het van het merk NYX, dus dan is het helemaal geweldig !

- MAC lipstick ‘Gem of Roses’. Deze lipstick kwam van de ‘Semi-Precious’ collectie. Hij is net ietsje donkerder als mijn gewone lipkleur en dus heel geschikt om gewoon overdag te dragen.

                       
- Ikea geurkaars ‘kaneel’. Mmmm … mijn kamer rook zó goed als ik aan het studeren was! Het studeren ging een heel stukje beter met zo’n lekkere geurkaars aan.

- Syoss Heat Protect . Niets is beter dan je haar te beschermen tegen de hitte. Ik heb verschillende ‘beschermers’ in mijn kast staan maar ik vind deze de fijnste werken. Niet alleen het product vind ik fijn, ook de manier van aanbrengen (een spuitfles!) is een pluspunt. Sommige beschermingsproducten moet je eerst uit een fles knijpen voor je ze in je haar kan doen. Hier spray je het gewoon OP je haar

- Nageldroger. Ik ben mijn broer hier zo dankbaar voor ! Mijn nagels zijn nu in een mum van tijd droog. Nu lak ik mijn nagels met meer plezier !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten