vrijdag 25 mei 2012

Brush Guard

Je kwasten wassen is een must. Ik merk het al snel als mijn kwasten aan een badje toe zijn : onzuiverheden all over mijn gezicht. Niet fijn, I tell you ! Dus om de anderhalve week zoiets probeer ik toch mijn kwasten te reinigen.


In het begin vond ik het wat lastig : het was eerst wat zoeken naar het perfecte middel waarmee ik mijn kwasten kon reinigen en ook voor mijn kwasten in de mooie vorm te houden, was het een helse speurtocht. Toch, … Ik heb beiden dingen gevonden en dat laatste probleem werd opgelost door de Brush Guard !

 


De Brush Guard bestaat al een tijdje maar ik heb dit pas ongeveer een 1,5 jaar geleden ontdekt. Ik gebruik het sindsdien altijd wanneer ik mijn kwasten was ! Wat het is ? Wel … is een soort gevlochten omhulsel dat je over je kwasten schuift. Omdat het rekbaar is, past het zich aan aan de vorm van je kwast. Het is niet zo dat je in het kleinste model je dikste kwast moet steken, er zijn zeker verschillende maten verkrijgbaar. Wanneer je dan je kwasten hebt gewassen, schuif je dit erover en laat je ze drogen. Wanneer je ze er dan weer afhaalt, hebben je kwasten de mooie vorm terug zoals in het begin !

Bron foto

Wat hier ook heel handig aan is, is dat het je kwasten beschermt wanneer je op reis gaat. Je gaat toch geen losse kwasten in je beautycase steken ? Wees dan maar zeker dat je aankomt met kwasten die niet echt in een goede staat verkeren (en ik spreek uit ervaring! Al de haren van mijn kwasten stonden naar alle kanten). Dus speel op zeker en schuif deze erover, dan heb je dat niet voor. Handig toch ?

Het is echt een hele goede aankoop en  je doet er ontzettend lang mee. Je kan kiezen uit verschillende formaten, aangepast aan de grootte van jouw kwasten. 

De Brush Guard kan je vinden op de site van de Brush Guard zelf of bij Boozyshop. 

Wat gebruik jij om je kwasten in vorm te houden ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten