zaterdag 26 mei 2012

Snapshot #5


Nu de examens eraan beginnen te komen, heb ik niet echt zoveel tijd meer om uitgebreide blogposts te schrijven. Vergeet niet dat ik mijn best zal doen om er elke week toch een paar online te zetten, speciaal voor jullie ! Ik heb vandaag weer een Snapshot van de 2 weken voor de examens, so enjoy!



Gratis Ben & Jerry ijs in het station van Leuven ? Daar zeg ik geen nee tegen !

Het goede weer was de laatste tijd echt wel ver te zoeken ...

Gelukkige klaarde het na een paar dagen terug op !

Ik ging naar 'American Pie: The Reunion' zien. Echt een hilarische film, zeker een aanrader!

Ik bracht ook een bezoekje aan Gent. Deze muscial (De Gelaarsde Kat) stond al een tijdje op mijn To Do-lijstje.

Achteraf kon een McFlurry dan ook niet ontbreken !

Een beetje aan de site werken, zit er ook altijd tussen.

's Avonds gezellig iets gaan drinken met vrienden #like

Grootvader was jarig en traditioneel gaan we dan met de hele familie eten. Deze keer kozen we voor de '3 Fonteinen' in Vilvoorde. Hele lekker gerechten op het menu, I tell you !

Deze Latte Macchiato mocht er ook wel zijn (met dat heerlijke toefje schuim bovenop, jammiiee) !

De tuin eromheen was alleszins prachtig en enorm groot !

Even studeren met GSM en kaars aan m'n zijde ... De kaars gaat het niet zo lang meer overleven, denk ik.

Deze Hawaiiaanse bloemenslinger doet me alvast naar de vakantie hunkeren ... Waren de examens al maar voorbij !


Hope you liked it !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten