donderdag 17 mei 2012

EOTD #20 : Celebration Time !

Mei is dé maand voor de verjaardagen in de familie : eerst de grootmoeder langs papa's kant, dan de grootvader aan mama's kant. Omdat we traditioneel met de jarige gaan eten, deden we dat ook deze keer. Op een verjaardag hoor je natuurlijk netjes te zijn en dit is de make-up look die ik erbij droeg !



Ik vind 'em heel erg classy ! Misschien niet zo smokey als iemand anders het zou doen wanneer je 's avonds weggaat maar ik vind 'em zeker wel geslaagd. Ik gebruikte hiervoor het Metal Mania Palet van Boozy Cosmetics.



Ik gebruikte 1 over de helft van het ooglid. Nummer 2 ging over de andere helft. De 3 ging in de crease met 4 in de buitenste ooghoeken. 5 werd de highlighter : zowel in de binnenste ooghoeken als onder de wenkbrauw. Als laatste voegde ik mascara en eyeliner toe.

Full face :


Blush : Catrice Peach Sorbet
Lipstick : MAC 'Creme Cup'
Lipgloss : Manhattan '51A'

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten