maandag 7 mei 2012

Kruidvat Eye Make-up Remover Pads

‘s Avonds je make-up eraf halen, is een must. Doe je dat niet, dan heb je de kans dat je last krijgt van die vervelende onzuiverheden op je gezicht (en je make-up blijft misschien wel eens op je lakens achter). Doen dus !

Mijn make-up remover pads van Biocura vond ik enorm fijn om te gebruiken. Helaas, … aan alle mooie liedjes komen een eind en ook dit product ging op (jammer!). Omdat ik iets gelijks wilde, hopte ik in het Kruidvat binnen om op zoek te gaan naar iets wat er op leek. Wie zoekt, die vind !


Ik bracht deze Kruidvat Eye Make-up Remover Pads mee en hoopte dat het wat zou worden. Er zitten 100 pads in dit doosje en ze zijn doordrenkt met lotion, niet met olie. Dit vind ik goed, want ik hou niet van een vettig laagje dat achter blijft nadat ik mijn make-up eraf gehaald heb. (Als jij liever de olieversie hebt : die is ook verkrijgbaar!) Ze voelen helemaal niet ruw aan, wat ook zeker een pluspunt is. 


Maar het belangrijkste : hoe goed wordt de make-up eraf gehaald met zo’n wattenschijfje ? Wel … heel goed eigenlijk!
Links : oogmake-up / Rechts : zonder


Geen enkel probleem na 2 veegjes! Er blijft geen enkel streepje make-up achter. Nog een pluspunt : mijn ogen branden niet van de lotion en mijn huid prikt niet rondom mijn ogen. Het heeft net een verkoelend effect, wat heel goed aanvoelt. Een  echte favoriet dus, als je het mij vraagt ! 

Kruidvat Make-up Remover Pads kan je vinden voor €1,99. 

Heb jij ze wel eens zien staan bij Kruidvat ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten