zondag 6 mei 2012

Trend : roze broeken

Ik ben niet zo’n fashionmeisje. Ik vind kleding wel heel leuk, maar om er een hele blog aan te wijden … Nee, dank je. Om toch een kleine touch fashion aan Passion for Beauty te geven, schreef ik deze blogpost speciaal voor de fashionistas onder jullie. Zo kan ik jullie misschien toch warm maken voor deze trend want … roze broeken zijn hot !


Ik had het al meerdere malen gespot in de etalages van kledingketens zoals Forever21, H&m, etc. Niet dat ik onmiddellijk dacht dat deze trend zou doorbreken, maar dat heeft het dus toch gedaan !

Bron foto
Kleur is dit seizoen sowieso een van de belangrijkste sleutelwoorden. Je kan geen winkel binnen gaan of  het eerste wat je ziet zijn de gekleurde broeken, schoenen, T-shirts. En ze hebben gelijk: ik word gewoon helemaal happy van al die gekleurde dingen ! Roze is misschien iets moeilijker te combineren, maar zoiets als een casual wit hemdje lukt altijd.

Bron foto

Wat vind jij van deze trend : hot or not ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten