vrijdag 8 juni 2012

Passion for Beauty is jarig !

Ja, hoor ! Je leest het goed ! Passion for Beauty viert vandaag zijn 1 jarig bestaan ! Waar is die tijd toch gebleven ? Ik had niet gedacht dat ik het een jaar zou kunnen uithouden … Maar kijk, ik ben nog steeds hier aanwezig ! 
                       
Oh God : 365 dagen heb ik al geblogd ! Hoe kan het zo snel voorbij zijn gegaan ? Het klinkt waarschijnlijk cliché maar het was net gisteren dat ik mijn eerste blogpost online zette over wie ik was en waarom ik een blog wilde beginnen. Ik had nooit gedacht dat ook maar 1 iemand daarin geïnteresseerd zou zijn. De volgende dag zette ik een shoplog van ongeveer 5 dingetjes op mijn 'blog' en dat voelde echt gewoon super! Passion for Beauty  was geboren !

Ik zie ook wel dat ik na een jaar al wat vooruitgang geboekt heb. Je kan terug gaan kijken naar de allereerste foto's. Niet echt geweldig, hé? Daarom kocht ik ook een ander fototoestel, om de kwaliteit van de foto's beter te maken. Ook startte ik met het bewerken van de foto's, ik maakte filmpjes (wat ik nooit gedacht had te durven doen),... Er is dus wel degelijk wat verandert en daar ben ik echt heel blij om!

De reden waarom ik niet na 2 blogposts ben gestopt, dat zijn jullie ! Dank jullie wel voor alle lieve comments, mailtjes, bezoekjes aan de site, alles ! Zonder jullie was Passion for Beauty niet eens een fractie van wat het nu is. Het doet me deugd dat er mensen mijn blog lezen en het ook fijn vinden OM die te lezen.

Om jullie dus te bedanken staat er binnenkort een winactie online (mijn allereerste!). Ik wil de prijzen nog niet verklappen, anders is de fun er wat af. Om toch een tipje van de sluier te geven, zet ik hier een foto (die ik ook op Twitter heb geplaatst) van een deel van de prijs die je kan winnen :



Zoals ik al zei : dit is natuurlijk niet alles (het is maar om jullie wat nieuwsgierig te maken, haha!). Hou dus de site in de gaten, want een dezer dagen komt de winactie online !

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten