woensdag 4 juli 2012

Celeb Look : Tyra Banks

Celebs spotten, is enorm leuk om te doen. Niet alleen kom je zo te weten wat ze in hun vrije dagen doen, ze kunnen je immers ook al een hint geven over de aankomende trends (of het nu gaat over trends voor overdag of ’s avonds). Tyra Banks was in mei te gast op een feestje in Hollywood. Op een feestje hoor je je natuurlijk behoorlijk opgemaakt te zijn : gepaste kleding, mooi gecoiffeerd, beetje make-up, etc. Daar had Tyra toch wel even anders over gedacht …


Haar make-up : NOOOOOO ! Damn, je gaat me toch niet vertellen dat haar make-up gedaan werd door een MUA? Ik zou zo al helemaal niet de deur durven uitgaan. Het vloekt gewoon allemaal bij elkaar. Haar lipstick vind ik op zich nog wel gaan met een rustige ooglook erbij. Maar haar ogen ! Ik vind het allemaal een beetje té. Ik weet : het is Hollywood en daar kan alles en misschien is het ook haar persoonlijke smaak (waar iedereen recht op heeft natuurlijk …) maar tsjonge, mij zie je zo niet de deur uitgaan hoor !


Wat vinden jullie : hot or not ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

2 opmerkingen:

  1. Hmmmm, precies toch het één en ander misgelopen met haar oogmake-up...
    Om een blauw oog te verbergen of zoiets? :p
    Dikke not dus!
    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh huh, had ik niet verwacht van haar! De lipstick vind ik trouwens wel echt stunning om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen