dinsdag 3 juli 2012

NOTD # 19 : Rimmel ‘Sky High’

Onlangs surfte ik wat rond op internet, op zoek naar mooie nagellakjes voor in de zomer. Fel, gekleurd en goedkoop : dat is toch zowat de key deze zomer, of het nu over schoenen, kleren of make-up gaat. Ik zag dat Rimmel een heel assortiment nieuwe kleuren had en besloot er daarvan eentje uit te proberen, namelijk Sky High.

 

De kleur op de foto is wat misleidend (maar jammer genoeg krijg ik ‘em er niet anders op). Het is niet echt een lichte blauwe kleur. Voeg er in je gedachten wat donkere turquoise aan toe en het is perfect !

  
Wat ik ook enorm fijn vindt, is het dikkere kwastje (de Xpress Brush zoals zij het noemen). In 2 veegjes is je hele nagel bedekt. Qua dekking  heb ik toch 3 laagjes moeten aanbrengen vooraleer ik helemaal tevreden was. Ben je  wat minder perfectionistisch, dan kan je natuurlijk 2 laagjes gebruiken. Het resultaat blijft even mooi !

Swatch :
 

Rimmel 60 Seconds nagelakjes kan je vinden bij de drogisterij voor €6,99. 

Wat is jouw favoriete lakje van het moment ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten