zondag 29 juli 2012

Essence Special Topcoat

Nagellak is altijd al een kleine verslaving geweest. Wat ooit begon met een vijftal lakjes is nu uitgegroeid tot een doos vol. I can’t help myself, you know. Laatst moest ik voor een vriendin een lakje meebrengen waar we al een hele tijd samen achter zochten, maar we konden het nergens vinden. In mijn lokaal Kruidvat hadden ze toch het nog in voorraad, dus bracht ik het met plezier mee. Toen ik voorbij het Essence schap wandelde, trokken deze 2 schatten mijn aandacht en bracht ze daarom ook met plezier mee.

 

Ik zit altijd achter met trends, zo ook met deze : de glitter top coats. Iedereen heeft ondertussen al wel ergens in zijn collectie een glitterlakje liggen, de flakie trend is ook al een hele tijd bezig. Ik had niet gedacht dat ik er ooit zo eentje zou kopen maar ja … Gedachten veranderen. Ik bracht dus deze 2 special top coats in It’s Purpalicious en Glorious Aquaricus mee.


 

Het is een vrij dikke substantie om een top coat te zijn dus probeer de laag in zo weinig mogelijk veegjes uit te smeren. Wel moeilijker gezegd dan gedaan als je je hele nagellak bedenkt wil zien met glittertjes. Ze zijn prachtig om over gekleurde nagellak te dragen maar op zichzelf staan ze natuurlijk ook niet mis. Het is maar wat je het mooiste vindt.

 

Hier heb ik Rimmel ‘Sky High’ onder Glorious Aquatrcus. Omdat ze beiden zowat de zelfde kleur zijn, passen ze perfect bij elkaar. Kies je liever voor iets specialer, dan kan je natuurlijk een lichtere kleur nemen met daarover deze top coat.  Het zal een eyecatcher zijn, zeker weten.

 

Op deze foto heb ik Catrice ‘Karl Says Tres Chic’ met It’s Purpalicious. Al wat paars is, is voor mij goed. Deze combinatie vind ik persoonlijk het mooist. Het geeft je net dat ietsje extra.


  

Maar dan : de glitters eraf halen… Ik had het me wat makkelijker voorgesteld. Ze blijven op je nagels als het ware ‘plakken’, dus gebruik je beste nagellak remover maar ! In het algemeen leg ik mijn watje met remover even op m’n  nagel zodat de remover de nagellak echt kan losweken. Deze keer lukte de truc niet helemaal maar het meeste verdween wel. Het duurt alleen ietsje langer voor je alles eraf gehaald hebt. 

Essence Glitter Top Coats kan je vinden bij de drogisterij voor € 1,79 per stuk 

Heb jij ze al zien staan in het Kruidvat ?

Stay gorgeous ! 

Anke

1 opmerking:

  1. Echt zo toevallig, ik zag gisteren mijn vriendin met die blauwe glitertopping lopen =] Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen