vrijdag 13 juli 2012

Essence Sun Club Highlighter

Als er 1 product is die niet mag ontbreken in je collectie deze zomer, is het wel een highlighter. Eigenlijk altijd, maar speciaal met dit seizoen mag je huid een frisse glow hebben. Je ziet er niet alleen stralend uit, het geeft je ook een gezonde gloed. En gezond = goed, right? Deze Sun Club highlighter van Essence stond al een tijdje op mijn ‘to buy-lijstje’ maar hij was telkens uitverkocht wanneer ik ‘em wilde halen. Toen ik ‘em laatst zag liggen, zag ik mijn kans en bracht ‘em mee.


Het uitzicht doet me eigenlijk een beetje denken aan de ‘Shimmer Bricks’ van Bobbi Brown, alleen zijn deze van Essence stukken goedkoper en bereik je er hetzelfde effect mee. De highlighter is onderverdeeld in verschillende, gekleurde stroken. Je kan ze apart aanbrengen maar je kan ook gewoon je kwast over heel de poeder laten glijden en een mengeling van de kleuren aanbrengen. Het is maar wat je het mooist vindt.

 

Qua pigmentatie vind ik ze best oké. Een mooie kleur met glans, meer moet dat voor mij niet zijn. Ik heb de versie voor de blondines gekozen ( 01 Ibiza Sun) maar ben je brunette, dan is er ook voor jou zo’n highlighter beschikbaar (natuurlijk met iets donkerdere kleurtjes). Maar ook wanneer je je bijvoorbeeld blond bent en je vindt het brunette paletje mooi … Go ahead, het zal je even goed staan ! 

Swatch :

Ik vind dit product echt geweldig en het is ook nog eens budgetproofLet the summer begin! 

De Essence Sun Club Highlighter kan je o.a. bij Kruidvat vinden voor € 3,49. 

Gebruik jij een highlighter in de zomer ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

1 opmerking:

  1. Ziet er wel mooi uit!
    Kan je er eens een full face foto van maken?
    Zou het graag ook zo eens zien :D

    BeantwoordenVerwijderen