donderdag 12 juli 2012

Wishlist of the Month

Nu het zomer is, komen verscheidene make-up merken uit met nieuwe (en natuurlijk zomerse) collecties. Dan vermenigvuldigt mijn shopgedrag zich met een factor 1000000 (wat helemaal niet zo gezond is, aiai!). Vandaag even mijn wishlist op een rijtje ! 

1. MAC Heavenly Creature collectie

Bron foto
MAC is killing me lately : al die mooie collecties met mooie producten, je zou voor minder beginnen zwijmelen. Vooral de nieuwste collectie (Heavenly Creature) heeft weer van die mooie MSF’s … I want it all !


2. Maybelline Color Tattoo’s
Bron foto
Ik zag ze staan bij Kruidvat en heb er al eentje kunnen bemachtigen (al de rest was gewoon al uitverkocht!). Dus er mogen er nog een aantal bijkomen, als je het mij vraagt. Ik ben er verder heel benieuwd naar. Ik had al op verscheidene blogs gelezen dat ze super waren, maar er zaten ook eerlijke reviews tussen die zeiden dat het toch niet het product van het jaar was. Ik zal ze dus even zelf moeten uittesten…

3. Ikea ALEX
Bron foto

Hier heb ik al een tijdje over nagedacht om te kopen, maar in augustus is het zover ! Dit wordt mijn nieuwe opbergkast voor mijn make-up. Mijn FIRA kastje was gewoonweg te klein, de laatjes geraakten niet meer toe en omdat deze ALEX toch zo populair was bij de meeste beautyguru’s , wilde ik hem ook wel. 9 lades die ik met plezier zal vullen !

4.  NYX Lipstick ‘B52’

Bron foto

Ook deze heb ik al een tijdje op mijn wishlist staan en lijkt ongrijpbaar te zijn. Bij Boozyshop was hij telkens uitverkocht (niet te verwonderen eigenlijk, hij is ook prachtig!), dus heb ik nog niet de kans gehad om hem te bestellen. Wacht maar, een dezer dagen zal het me wel lukken … 

Wat staat er op jouw wishlist ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wishlist!
    Je hebt de mijne een beetje aangevuld ;)
    Op mijn wishlist staat een MAC blush en een nieuwe eyeliner brush :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja MAC ... die wishlist blijft bij mij oneindig, haha !

      Verwijderen