donderdag 19 juli 2012

NOTD #20 : Essie ‘Olé Caliente’

Wat verschoot ik toen ik het Essie-rek in onze lokale Kruidvat zag staan. Het was daar eerder al eens een reorganisatie waarbij make-up rekken van bijvoorbeeld Essence op de plaats van die van Bourjois kwam te staan, maar dit had ik helemaal niet verwacht. Ik natuurlijk in euforie (wat had je anders gedacht!). Ik wilde natuurlijk ook een lakje meenemen maar ik wist weer niet wat kiezen (zoals altijd). Ik zag dat de ‘Navigate Her’ collectie er nog stond en koos daar een heel zomers kleurtje uit : Olé Caliente.


In de winkel leek hij me zalmroos-oranje maar toen ik thuiskwam, en in het echte daglicht kon kijken, zag hij er meer oranje-rood uit met een roze ondertoon. Heel apart ! Ik moet je niet vertellen dat deze helemaal summerproof is, zeker ? 


Door het dikke kwastje lakt hij enorm fijn. Hij dekt ook enorm goed ! Als het snel moet gaan, kom je met 1 laagje zeker toe. Ben je wat meer gewoon, dan zijn 2 laagjes zeker voldoende.

Swatch :

Essie nagellak kan je bij Di of sommige Kruidvaten vinden voor €10,99. 

 
Wat is jullie nieuwste aanwinst op nagellakgebied ? 

 
Stay gorgeous ! 

 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten