vrijdag 20 juli 2012

Promise Phan

Make-up is iets wonderlijks. De meeste mensen bekijken het alleen maar als een middel om je mooi te maken. Het is eigenlijk veel meer dan dat! Make-up is zowat een vorm van kunst. Ik bedoel : je tekent toch ook als het ware een lijn als je shaped ?  Met andere woorden: we zijn allemaal kunstenaars ! Op YouTube is Promise Phan een dikke hit. Je zal haar vast wel kennen want ze is de zus van Michelle Phan (ook een beautymeisje op YouTube en tevens het gezicht van LancĂ´me).


Een dikke hit, voor wat dan  ? Wel, als je een kunstenaar in make-up wilt, moet je haar filmpjes maar eens bekijken. Net als haar zus heeft ze echt een talent als het aankomt op make-up. Ze kan zich namelijk omtoveren tot bijvoorbeeld Angeline Jolie …

  

… maar ook Mystique van X-men is geen probleem !


Het meest indrukwekkende vind ik toch hoe ze transformeert naar Drake. Wauw, wat je allemaal niet kunt doen met make-up !

 

Het mooie eraan is, dat ze na elke transformatie echt op die personages lijkt. Niet iedereen is dat gegeven. Echt een gave, als je het mij vraagt. Ik val soms van de ene verbazing in de andere. Ik bedoel maar : elke persoon heeft van die typische trekken in het gelaat : bij de ene zijn de jukbeenderen wat hoger, bij de ander zijn de ogen dan wat smaller. Geen probleem voor haar, ze heeft voor alles wel een oplossing. 

Kende jij Promise Phan al ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik heb een tijdje geleden ook een filmpje van haar gezien, wonderlijk hoe ze het doet!

    BeantwoordenVerwijderen