donderdag 2 augustus 2012

EOTD #23 : It’s a Fun Fair !

Kermissen … Ik ga er eigenlijk al lang niet meer naar. Bij ons is de kermis nu eenmaal niet meer wat het geweest is en vind ik het ook wat tegenvallen qua prijs. Voor het geld dat ik daar op een avond zou opdoen, ga ik liever eens goed winkelen. Maar elk jaar is het een traditie dat we bij de grootouders gaan eten wanneer het kermis is. Dus daarvoor maakte ik deze look !



Ik gebruikte MAC PaintPot ‘Painterly’ maar daarover MAC ‘Cranberry’. In de crease ging MAC ‘Satin Taupe’ met MAC ‘Embark’ in de buitenste ooghoeken. Ik gebruikte deze keer geen highlighter. Als laatste voegde ik eyeliner en mascara toe.



Full face:


Blush : MAC Mineralized Blush ‘Warmth of Coral’ (Semi-Precious Collectie)
Lipstick : MAC ‘Creme Cup’
Lipgloss : MAC ‘Wonderstruck’ 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten