vrijdag 3 augustus 2012

Personal : life

Personal topics vinden jullie leuk, dat heb ik wel kunnen afleiden uit mijn vorig artikel. Snapshot-artikels laten mijn leven een beetje zien met foto’s. Vandaag heb ik weer een personal update, deze keer met woorden.


Ik heb gedaan met werken ! Het was een hele leuke maand met toffe collega’s. We hebben veel gelachen, maar natuurlijk moest er ook hard gewerkt worden. De laatste dag was toch wel een beetje wennen aan het idee dat het ’s anderdaags gedaan was. Om mijn collega’s even te bedanken voor de ongelooflijk toffe maand, trakteerde ik hen op een lekkere aardbeientaart.


Tijdens al dat werken, had ik niet echt veel tijd voor mijn vrienden (shame in me !). Daarom organiseerde ik een BBQ bij mij thuis. Gewoon, voor de gezelligheid en natuurlijk om iedereen terug te zien. Al dat lekkers lag niet lang op tafel ! Omdat een paar van hen meegedaan hadden aan het ingangsexamen voor geneeskunde, kocht ik een klein verrassinkje met personal note om ze te feliciteren.

Als jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk met mijn nicht al aan zee. Het is een klein beetje een traditie geworden om met haar naar zee te gaan voor een week. Heel fijn, even weg van de ouders, gewoon, wij tweetjes. Geen nood ! De artikels zijn al netjes ingepland voor komende week, dus er zal altijd iets om 10h verschijnen. Aan zee zal er ook wat geshopt worden. Hopelijk kan ik haar overhalen om met mij een shoplog op te nemen. Of het al dan niet lukt, zullen jullie zien op PfB.



 
Als laatste staat mij ook een minder aangename taak te wachten : leren voor mijn herexamen. Ik heb er eentje (fysica, bleighh…) maar dat vind ik eigenlijk nog zeer goed om in een eerste jaar universiteit te zitten. Toch is het niet leuk om in je vakantie te leren. Een vakantie dient om te ontspannen. Wees maar zeker dat eind augustus die ont- vervangen wordt door een ge-. 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten