vrijdag 17 augustus 2012

MAC pigment ‘Tan’

Pigments zijn hele mooie producten. Een oogschaduw in pure vorm, met een hele goede pigmentatie. Omdat ik niet zo veel pigments in mijn collectie had liggen, wilde ik daar eens verandering in brengen. Ik ging bij MAC eens neuzen tussen het aanbod en bracht deze mooie neutrale kleur mee : Tan .
 

Ik vind de nieuwe verpakkingen niet echt praktisch. De oudere versie kon je nog op z’n kop bewaren (en hij bleef dan tenminste staan). Ook zit er veel minder product in dan vroeger. Maar goed, de kwaliteit van het oogschaduwpoeder is hier waarover het gaat, nietwaar? 

Tan is een hele mooie, lichtbruine kleur met gouden shimmer erin. Neutraal en een kleur die je dagelijks kan gebruiken. Het potje bevat 4,5g. Dat is in mijn ogen toch redelijk veel omdat je echt niet veel moet gebruiken.



De pigmentatie is subliem (het noemt dan ook een pigment, nietwaar ?). Je hebt dus maar een heel klein beetje nodig en je doet er dan ook ontzettend lang mee. Me inbeelden dat dit pigment ooit zal opgaan ... Nee, dat kan ik niet echt.

Swatch :


Pigments zijn een beetje moeilijker om mee te werken in vergelijking met een gewone oogschaduw. Je krijgt immers meer fall-out dan anders. Eenmaal dat je echter de techniek doorhebt hoe je ze moet gebruiken, is het een fluitje van een cent. 

MAC pigments kan je online en bij de MAC winkels vinden voor € 21,50 per stuk. 

Gebruik jij pigments ? 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten