donderdag 23 augustus 2012

Review #19 : NYC Sky Rise Lengthening Mascara



Mascara’s gooi ik na 3 maanden weg. Stipt op 3 maanden beginnen mijn ogen te kriebelen zodat ik weet dat het tijd wordt om een andere te openen. Zo was dat onlangs ook het geval. Tijd om een nieuwe mascara aan de test te onderwerpen! Ik koos deze van NYC : de Sky Rise Lengthening Mascara. Omdat ik zo’n kleine wimpers heb, heb ik zeker lengte nodig. Deed ‘ie het nu ook ?

 

Het borsteltje gaat van breed naar smal. Ik hou van dit soort borsteltjes, je kan heel makkelijk de kleinere wimpers bereiken en ze zo ook een laagje mascara geven. Dat begint dus al goed !         9/10


De formule is niet té nat zodat mijn wimpers redelijk snel opdrogen. Bij de ‘Big & Bold’ moest ik niet niezen nadat ik ‘em aangebracht had of onder mijn ogen zag het zwart van de mascara, zelfs na een tijdje aangebracht te hebben.             7/10

De lengte ? Ik zie wel degelijk een verschil ! Wauw, ik heb wimpers ! Dat had ik zeker niet verwacht. Hij geeft ze een hele mooie lengte, maar verwacht natuurlijk geen mirakels. Diegene die al lange wimpers van zichzelf hebben, zullen deze mascara misschien maar niets vinden. Ikzelf ben er zeer tevreden mee.. Ook klontert de mascara niet, nog een pluspunt.           8/10



Besluit : 8,5/10
Ik ben best tevreden over deze mascara. Het geeft me meer lengte dan ik had verwacht, klontert niet en is ook nog eens goedkoop! 

De NYC 'Sky Rise' Lengthening Mascara kan je vinden bij o.a. Kruidvat voor €2,99. 

Heb jij deze al uitgeprobeerd ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten