woensdag 5 september 2012

Snapshot #10


Foto's zijn een goede herinnering aan mooiere tijden. De vakantie is zo'n mooie tijd. Ik maakte deze laatste weken wat foto's om al die mooie herinneringen te bewaren. Wie weet kijk ik er nog eens naar terug tijdens dat suffe schooljaar ?

Het was echt enorm warm weer. Na een hele maand werken, kan buiten zitten echt deugd doen ...

... met een waterspray bij de hand ...

... en een leuk boek om te lezen !
 
Maar het mooie leven duurde voor mij niet lang want ik moest leren voor mijn herexamen. Helemaal niet fijn, I tell you ! Terwijl iedereen lekker zat te genieten, kon ik mijn neus in de boeken steken. En het was dan niet eens zo interessant ...
 
Studentenfood !

Na het examen ging ik even lekker de stad in en kwam met deze beauty thuis. Dit wordt vanaf nu mijn schooltas.

Ik had al een tijdje een idee om een boekenplank te hangen. Mijn nachtkastje stond immers vol met boeken die ik nog wilde lezen, mijn oorbellenrekje, etc. En tadaa : dit was het resultaat !

Door het lekkere weer kon ik ook even mijn laatste aankoopjes buiten filmen.
 
En dit heb je natuurlijk weer net voor als je je nagels gelakt hebt ... *zucht*
 
Pastaaaaa !
 
Eindelijk ! 

Deze mag mij vanaf nu gezelschap houden tijdens de lessen !
 
 
Stay gorgeous !
 
Anke

0 reacties:

Een reactie posten