zondag 4 november 2012

3 x Nivea nieuws !

Nivea wordt in onze familie zeer veel gebruikt qua huidverzorging. Ik heb nooit anders geweten en daarom gebruik ik ook Nivea dag-en nachtcrème. Wat haarverzorging betreft, vind ik de shampoos en conditioners ook wel fijn... En ze zijn helemaal vernieuwd ! Vandaag deel ik met jullie 3 nieuwe soorten producten die op de markt komen !

Photobucket  
 
Nieuwe haarverzorging
 
Vloeibare keratine, gecombineerd met natuurlijke ingrediënten om zo in te spelen op de behoefte van elk haartype... Klinkt veelbelovend. Zoals jullie weten heb ik dik haar dat soms ook wat aan de droge kant is. Ik heb al veel shampoos geprobeerd en ik moet zeggen : niet veel hebben er geholpen. Maar misschien komt dat ook omdat ik shampoos kocht met niet de juiste ingrediënten. Hieronder heeft Nivea een schema gemaakt welke shampoos jouw haarproblemen kunnen oplossen. Leuk !
 
Photobucket
 
 Ze brengen er 4 nieuwe op de markt :
 

Photobucket
 
De 2 in 1 Express belooft een beter doorkambaarheid te geven (zou geweldig zijn!). De Classic Care is meer geschikt voor normaal haar met niet al te veel problemen, de Fresh Energy geeft je haar een boost. Als laatste hebben we de Hydro Care die ervoor zorgt dat je haar optimaal gehydrateerd wordt.
 
Prijs : € 2,99
 
Bodyproduct voor tijdens het douchen
  
Photobucket
 
Julli hebben deze producten al wel eens voorbij zien komen op andere blogs : de Douche Body Lotion. Zoals de naam het zelf al zegt : een douche gel en body lotion in 1 ! Je huid voelt zalig zacht én gehydrateerd aan als je uit de douche stapt (zonder een kleverig gevoel!). Er zijn er 2 : eentje voor de droge huid zodat de amandelolie zijn werk kan doen, en eentje voor de normale huid met zeemineralen.
 
Prijs : € 4,69

Reinigingsmousse 
Photobucket  

Een mooie huid is key. Ze verzorgen is daarom ook heel belangrijk. Wat dacht je van deze nieuwe reinigingsmousses ? In het flesje ziet het er waterig uit maar eenmaal je een pompje op je handpalm aanbrengt, verandert het in schuim ! Heel apart ! Je hebt hier ook weer 2 verschillende varianten : eentje voor de droge & gevoelige huid waarbij amandelolie voor een kalmerend en gevoed gevoel zorgt. De andere is meer geschikt voor een normale tot gemengde huid waarbij vitamine E antioxiderend werkt.
 
Prijs : € 6,49 
 
De Nivea producten kan je vinden bij betere supermarkten en dorgisterijen. 
 
Naar welke producten zijn jullie benieuwd ?
 
Stay gorgeous !
 
Anke 


0 reacties:

Een reactie posten