zaterdag 3 november 2012

Favoriete Winter Nagellakjes

Als nagellak fan, test ik heel wat lakjes uit. Glitter, mooi mat of glossy. Sommige mensen dragen het niet of amper, ik kan me elke week weer amuseren met m’n nagels mooi te vijlen, te verzorgen en ze van een nieuw kleurtje te voorzien. Sommige lakjes vind ik al beter lakken dan anderen. Vandaag wil ik jullie mijn favorieten laten zien : Winter Edition !

Photobucket

 
Als ik aan winter denk, denk ik aan donkerdere, blauw/groen/bruin/paarse kleuren. Felle kleuren kan ook natuurlijk (er zit er bij mij ook eentje bij), maar over het algemeen ga ik voor donker. Zo is Stylenomics van Essie een nieuwe favoriet. Een artikel hebben jullie er al van kunnen lezen. Hij lakt geweldig (1 laagje is voldoende!) en ziet er ook nog eens chic uit.  

Verder heb je King of Greens van Catrice. Deze is al niet zo donker meer maar toch ook heel geschikt voor de winter. Felgroen staat eigenlijk heel het jaar door mooi. Op Catrice nagellakjes heb ik helemaal niets aan te merken: goede kwaliteit voor een mooie prijs. Wat wil een mens nog meer? 

Natuurlijk vind ik de crackle trend nog steeds heel fijn. Het geeft je manicure net dat ietsje meer. Daarom heeft mijn Barry M zwarte crackle nog lang niet afgedaan. Ik gebruik ‘em dan ook regelmatig en krijg er nog steeds complimenten over ! 

Als laatste heb ik een wat feller lakje die je misschien niet direct zou plaatsen bij de winter. Nochtans is dragen van kleur toegestaan in alle seizoenen. Natuurlijk zijn er trends die je kan volgen, maar daar doe ik zelden (of niet) aan mee. Ik draag wat ik leuk vind, ook al is dat niet volgens de laatste trend. Maar goed, ik koos toch voor Rimmel’s Aqua Cool, een mooie lichtblauwe kleur. En om het felle gedeelte van het lakje goed te praten : het is blauw, dus een koude kleur. Past bij de koude winter, toch ? 
Photobucket
 

Dit waren mijn favoriete winternagellakjes. Denk nu niet dat ik de hele winter niets anders draag. Ik test ook nog dingen voor de site, dus dat komt er sowieso tussen. Deze zijn echter wel mijn grote aanraders. 

Wat zijn jouw winterlakjes ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten