donderdag 22 november 2012

‘Waar zie je jezelf over 10 jaar ?’

Dromen over de toekomst, is een ding. Het waar maken, is nog een ander paar mouwen. Ik vind het moeilijk om te zeggen waar ik mezelf zie over 10 jaar. Ik heb zoveel dingen die ik WIL waarmaken, hopelijk lukt dat dan ook zodat ik na 10 jaar kan zeggen : ‘Wauw, dat heb ik echt allemaal gedaan!’.
 
 
Allereerst mijn diploma halen. Ik zit nu in mijn 2de Bachelor Biomedische Wetenschappen (afkorting : BMW, haha !) en heb het daar echt naar mijn zin. Ondanks het vele werk boeit het mij allemaal (het ene vak al wat meer dan het andere). Ik voel gewoon dat het labo iets voor mij is. Zo een keer per week sta ik dan ook echt in een labo, proefjes te doen met allerlei stoffen. Het is leuk dat, alles wat je theoretisch gezien hebt, dat je dat kan toepassen in de praktijk. It’s just meant to be ! Nog een jaartje bachelor achter dit te gaan en dan hopelijk nog 2 jaartjes master erbij. 

Qua carrière hoop ik op een baantje bij de recherche. Klinkt heel leuk, maar alleen de besten worden geselecteerd, dus de lat ligt vreselijk hoog. Werken van 9h tot 17h zal er waarschijnlijk ook niet bijzitten, dus aan nachtwerk moet je ook gewoon geraken (niet zo leuk als je geniet van je nachtrust!). Dus fingers crossed !
 
 
 
Daarnaast wil ik ook een beetje meer van de wereld zien en dan vooral 1 continent : Amerika! Ik ben nog nooit echt buiten de Benelux geweest (laten we dat ene keertje Londen even vergeten?) , maar daar wil ik verandering in brengen. Amerika staat nu bovenaan mijn lijstje : New York, Washington, Florida … Een beetje de Amerikaanse cultuur opsnuiven, kan nooit kwaad. En natuurlijk een beetje shoppen ook niet ! Geen idee wat me zo aantrekt, maar ik wil er gewoon OOIT eens naartoe. Ik begin alvast te sparen. 

Nu vraag je je waarschijnlijk af : ‘En je blog dan?’. Denk maar niet dat ik dat vergeten was hoor ! Ik weet natuurlijk niet wat de toekomst me brengt. Misschien moet ik wel met PfB stoppen voor een of andere reden, maar laten we hopen dat dat niet het geval is. Ik doe dit echt met veel plezier. Door PfB heb ik enorm veel nieuwe producten leren kennen, kunnen testen en gebruiken. Mijn kast(en) is/zijn een beetje voller in vergelijking met anderhalf jaar geleden, maar hoor je me klagen ? Ook heb ik enorm veel mensen leren kennen, waarvoor ik heel dankbaar ben. Als het van mij afhangt, ga ik gerust nog een tijdje door. Hopelijk valt het later te combineren met mijn werk maar er moet al veel gebeuren zodat ik zou stoppen met mijn blog, daarvoor doe ik dit echt veel te graag. 

Een vrij persoonlijk stukje vandaag, maar ik merk dat jullie daar wel van houden. Morgen weer een beauty artikel ! 

Hoe zie jij jezelf over 10 jaar ? 

Stay gorgeous ! 

Anke

0 reacties:

Een reactie posten